word press

Doamne de cand am blogul asta!
Am dat o cautare pe google cu numele meu si am descoperit ca inca mai exista blogul de pe WP. La un moment dat ma suparasem pe blogger si am vrut sa ma mut pe wp. Insa nu m-a tinut mult. Era perioada cand nu puteai pune poze si filme pe wp asa ca am renuntat la idee. Insa tin minte ca il stersesem. Se pare ca nu...
Si ma lupt sa imi sterg contul si nu reusesc. E greu sa renunti la concurenta, se pare :)).
Doamne... ce articole scriam prin 2008. Nu imi vine sa cred... Poate ca asa vezi cum te-ai schimbat in ani...
Da, si multumesc Alex (Q, Ironiada) pentru muzica. Ma relaxeaza atat de mult incat nu ma mai satur sa lenevesc de doua zile.
Pe curand...

Comentarii

  1. Uite eu m-am atasat foarte mult de WordPress incat nu l-as mai da pe blogger never ever. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. nu reusesc sa il sterg. am inceput sa sterg articolele, ca asta am gasit cum se face, dar sunt prea multe si netul merge prost si nu am rabdare.
    am vazut ca mi-ai lasat si un offline, daca sti cum se sterge, pls help me!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare