Ce e mai nou in materie de seriale

Pentru sezonul ce acus se termina am avut doua mari asteptari: Body of Proof ce are doua episoade aparute si Mr Sunshnie cu vreo 9 episoade si eu nu am apucat sa vad niciunul. In schimb am inceput sa urmaresc spinnof-ul serialului Criminal Minds, Criminal Minds: Suspect Behaveour si comedia Episodes.

Odata cu terminarea serialului Dinastia Tudorilor, a disparut o categorie de spectatori: cei ce urmaresc seriale istorice cu teme spumoase si pline de scandal. Faptul ca producatorii au ales ca tema viata lui Henry al VIII-lea a fost un succes pentru ca monarhul a avut o viata suculenta.
Timp de un am bloggeri si iubitorii de seriale au tot discutat despre ce personalitate istorica va fi aleasa pentru urmatorul serial. O parte din publicul acestui serial a inceput sa urmareasca Spartacus, insa iafara de scandal la curte, sex si lupte in arena, serialul nu prea are implicatii istorice.
Aseara am vazut episodul pilot al noului serial ce inlocuieste The Tudors. Serialul se numeste The Borgias, si urmareste viata celei mai scandaloase familii din istorie, familia de Borgia (Borja).
Serialul incepe cu fraudarea alegierii papei de catre familia Borgia, ajungand Papa Alexandru al VI-lea cel mai corupt om din Roma.
Rodrigo Borgia, cu toate ca ducea o viata de calugar si era vicevicarul papei, avea trei copii: Lucretio- cavaler, Cezar - monarh, il face cardinal cum ajunge Papa si o fata Lucretia. Reuseste sa fraudeze alegerile si ajunge Papa. Luptele dintre el si restul cardinalilor este mare iar istoria spune ca isi va folosii fata ca curtezana sa omoare inamicii (istoria spune ca Lucretia avea relatii sexuale cu calul sau). Si ca Papa el are aventuri cu femei si mai toarna cativa copii.
Serialul are o tema istorica spumoasa, cu scandaluri mari la Vatican, ceea ce e o cheie a succesului.

Pe curand...

Comentarii

Postări populare