Jurnalistul

Am luat vacanta si la facultate si pe blog si cand a inceput scoala am inceput si eu sa scriu. Nu cred ca aveam planificat vreun articol pe azi, daca nu primeam un mesaj la unul din articolele mele.
Si acum vine intrebarea:
Ce te faci cand esti jurnalist si lucrezi pe rand la toate zialele din oras, dupa ce ai fost concediat de la anteriorul... Ca ziarul x tine cu un partid iar y cy altul si sa nu mai spunem ca z tine cu puterea. Trei partide mari, trei ziare importante. Dar pe langa astea mai sunt vreo 3 ce se autointituleaza independente. Pai daca in Bacau exista 5 posturi tv locale, de ce nu ar exista n-shpe mii de ziare.
Revenim... Ce faci daca ai fost concediat de la toate cele n ziare. Iti faci zialul tau? E prea scump... Iti faci un blog si te intitulezi singurul jurnalist incoruptibil din oras. Scrii la descriere ca ai lucrat pentru toti hotii ce detin ziare si intr-o noapte ai realizat ca te plafonezi asa ca ti-ai cumparat domeniu si ai ziarul tau online, un fel de blog mai smecher. Si acolo iti versi toate frustarile. Si ca sa cauti subiecte in exclusivitate te iei de cei mai mici.
Eu unul nu am declarat niciodata ca vreo unul din blogurile mele ar avea vreo treaba cu orasul meu natal si nici nu imi doresc sa fie citit de toti oamenii. E un blog pentru mine si pentru prietenii mei sau cei apropiati ce vor sa citeasca ceea ce simt.

Domnul jurnalist, ce are propiul lui ziar s-a hotarat sa imi trimita un mesaj in care sa ma anunte ca se astepta mai mult de la mine. Ca ceea ce am eu, nu e un blog si ca avand in vedere ca familia mea e cunoscuta in oras, eu ii fac de ras.
Domnule junralist, scrisul pe blog nu e meseria mea. Am terminat un liceu cu profil real si o facultate tehnica. Ce-i drept, am scris o carte (multumesc ca ati fost la lansare acum 6-7 ani) si ati scris un articol despre mine pentru ziarul pentru care lucrati atunci. Multumesc ca v-ati gantit la mine si ati incercat sa vedeti ce mai fac. Dar daca tot vreti sa aveti un subiect de discutie despre mine, blogul nu este realizare mea, ci ati putea scrie despre faptul ca am primit o bursa si ca plec la un master in Japonia. Dar asta era un lucru bun si nu se potrivea cu '"ziarul" dumneavoastra ce denigreza pe toti. Asa ca nu am nevoie de nici un portret in blogul/ziar si ati putea sa va gasiti alt subiect de abordat.
Ceea ce apreciez este ca mi-ati cerut acordul sa faceti un portet despre mine si de aceea sunt convins ca dupa refuzul meu nu va exista nici un articol.

NOTA: Sunt prea nervos sa mai scriu si cu diacritice...

Pe curand...

Comentarii

Postări populare