Fuck you google +

Eram atat de curios de Google + incat imi doream invitatii de la toti. Am rams repede dezamagit cand am vazut ca e mai jos decat facebook. Am crezut ca o sa fie mai mult. Ce-i drept, singurul plus e ca daca ai cont de gmail si esti mereu conectat pe el cand esti pe google vezi imediat ca s-a intamplat ceva pe plus, si totodata, il ai in taburile de sus de lanfa mail, cautre, etc. Dar cum mi-am facut contul mi-a importat toate pozele de pe picassa web, pozele de pe blog si de pe photoblog. Era sidat sa apara pe + asa ca le-am sters. Insa ele s-au sters de tot. Si acum nu mai am nici o poza pe blog, si si mai grav, pe photoblog. Asa ca Fuck You Google +!
Pe curand...

Comentarii

  1. Cealaltă Ancuţă16 iulie, 2011

    Am şters şi eu pozele de pe picasa neştiind că blogul culinar şi le stochează acolo. Nu mă aşteptam să mi le şteargă şi de pe blog. Îmi pare rău de ce ţi s-a întâmplat...

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare