Ziua lui Nate


Azi e ziua lui Nate asa ca am luat pranzul acolo unde a vrut el, la Mc Donalds.
Nu stiu ce fel de Mc e in Japonia dar nu au sos de maioneza. In rest, preturile sunt un pic mai mari decat la noi (cam cu 5 lei la meniu).
Pentru ca nu aveam loc toti impreuna (am fost 7 persoane) ne-am asezat la fumatori. Acolo era un batran simpatic (japonez) care m-a intrebat daca sunt american. I-am zis ca sunt roman si cand a auzit de Romania a spus "Ceausescu, bang bang! Ole Ole!". Nu stia romaneste dar stia istoria contemporana. Mi-a zis ca stie ca ne-am impuscat liderul comunist si ca apoi tinerii cantau Ole Ole Ceausescu nu mai e! Putea vorbii pe langa limba lui, japoeza, chineza, tailandeza, germana, spaniola, engleza si italiana. Studiase si el acum 40 de ani tot la Waseda. Din pacate era cam surd si nu intlegea nici prea bine engleza, cu toate ca vorbea destul de bine, si nu am aflat ce a studiat.
S-a bucurat foarte mult can Nate l-a servit si pe el cu tort. Adevarul e ca a cumparat un tort de capsuni atat de bun.
Deci, La multi ani Nate!
Pe curand...

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare