2 luni

Inca nu imi vine sa cred ca au trecut doua luni de cand sunt aici cu toate ca s-au intamplat atat de multe lucruri.
Luna a doua a trecut mai greu decat prima luna poate pentru ca deja am intrat intr-o bucla de monotonie. In majoritatea timpului sunt la birou, seara si dimineata in camin iar de obicei duminica vizitam cate ceva, cat mai tine vremea... si se pare ca tine pentru ca temperatura medie zilele astea e de 18-19 grade.
Dupa cum probabil stiti am primit si prima bursa, mi-am luat si telefon si am fost si bolnav o saptamana. Inca mai am un pic de infectie la masea, insa sunt mult mai bine. Starea de oboseala nu ini trece insa...
Din ce in ce imi e mai tare dor de casa si de toata lumea de acolo (sau de cei ce erau acolo cand eram si eu). Imi fac in gand planuri despre cum va fi la vara cand ma voi venii in vacanta insa nu imi pot imagina vara fara cei ce sunt plecati. Asa ca sper din tot sufletul ca Vanesa, Ioana, Raluca sa fie in Bacau ia Lavinia, Anca si Shummy sa fie in Iasi. Poate ne sincronizam si venim in aceasi perioada acasa...
Daca ar fi sa caracterizez intr-un fel primele doua luni as spune viata unei perechi de pantofi sport. Atat m-au tinut. I-am cumparat fix inainte sa plec, iar dreptul a cedat. Talpa s-a tocit si s-a format o gaura, in sptate s-a desprins si talpa. Am mers ceva...
Pentru luna a treia imi doresc vreme la fel de buna, sa nu vina frigul si sa am mai multa energie...
Pe curand...

Comentarii

Postări populare