O noua dragoste

Ieri am fost cu Hakan sa isi ia o bicicleta. Pentru ca are niste bani pusi de oparte nu a vrut sa isii ia o bicileta banala la vreo 10 000 de yeni ci una de 7 ori mai scumpa. Am fost la un magazin (pe doua niveluri) ce avea tot felul de biciclete, de toate natiile si firmele.
Si m-am indragostit de un Peugeot cc111. E bicicleta pe cae mi-am dorit-o mereu. E ala iar saua si ghidonul e fie turcoaz, vie ocru, fie roz sau maro. Va dati seama ca imi place aia turcoaz. Insa e 50 000 de yeni adica vreo 20 de milioane in bani romaniesti. Nu cred ca o sa dau niciodata banii astia pe o bicileta mai ales ca trebuie sa ii cumpar antifurt, faruri si alte accesorii care mai fac inca vreo 5000. Si ce ma fac cu ea cand ma intorc inapoi?
Insa raman cu gandul la ea si poate cand o sa am bani, in Romnia o sa imi cumpar o astfel de bicicleta.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare