Oups, Gafe la montaj...

In fiecare zi imi iau dozele de sitri, cu regularitate de pe Facebook (sa vad ce imi mai fac prietenii), Antena 3 (sa aflu ce se mai intapla in tara si in lume), Pagina de media (sa faltu noutati din indusria media) si nu in ultimul rand de pe TVBlog (sa aflu noutati despre pasiunea mea, serialele).
Cei de la TvBlog au o rubrica numita Oups, Gafe la montaj. Mereu ma intrebam cum vad unii gafele si le trimit. O singura data vazusem si eu o gafa la Neveste Disperate si deja era publicata pe blog.
Insa zilele trecute am vazut si eu o gafa la Mentalist. Am trimis mail cu gafa si baietii, profi, cum au primit mailul mi-au si raspuns si au si postat-o.  O puteti vedea aici.
Si acum sunt mandru ca au unul din site-urile mele preferate au postat ceva de la mine.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare