Pentru ca mi-e dor de prietenia ta....

Nu stiu daca vei citii vreodata aceste randuri... Nu stiu cati dintre voi va dati seama cui sunt adresate... Insa in ultimile doua luni m-am gandit mult la u prieten pe care l-am pierdut prea repede. Eram diferiti ca fire si poate ca asta era interesant la prietenia noastra si tot asta a facut ca din doi prieteni sa devenim doi straini. Usor influentabil si pueril el inca crede tot felul de lucruri despre mine... pacat...
Melodia de mai jos am descoperit-o intr-un status de-al lui... de fapt nu asta, originala, insa mie mi-a placut mai mult remixul, asta ne deosebeste... Intr-un fel acest articol e pentru el, pentru fostul meu prieten, nu pentru persoana ce e acum, pentru ca mi-e dor de acel prieten.
Am gresit unul fata de altul si ne-am spus lucruri urate, am facut lucruri urate, insa nu suntem femei sa tinem ura... ar trebuii macar sa lasam loc de buna ziua...

Si daca citesti asta si iti dai seama ca e vorba despre tine, posibili ca o sa faci misto...


Pe curand...

Comentarii

Postări populare