Star factory

Inainte de Romanii au Talent, de X-factor sau Vocea Romaniei, Prima TV a fost prima televiziune care si-a incercat norocul cu emisiunele de tip talent. Si nu ma refer la Megastar, care a fost totusi prima emisiune importanta de acest gen si care din pacate nu a produs decat un singur nume, pentru ca nu s-a auzit nimic de castigatorii sezonului doi sau trei, decat ca i-am vazut apoi pe la alte talent showuri.



Intainte chiar de Alege Asia (care era prezentata de ) si Popstar, acum 8 ani a fost Star Factory. Intre doua sezoane de Big Brother, in anii de succes ai postului Prima Tv, a existat acest concus ce imbina un talent show cu ideea de Big Brother, pentru ca toti concurentii erau filmati in casa.
Cu toate ca nimeni nu prea isi mai aduce aminte de concusul din 2003, totusi castigatorul lui a devenit una din vetetele zilelor noastre, Alex Velea.  Pe vremea aia era grasut si canta hip-hop, iar in finala s-a luptat cu Lora, ex-Wasabi. Mai sunt cateva fete cunoscute pe acolo, printre care tipul de culoare care  canta melodia cu "mai avem nevoie si de iarba". Eu tin minte ca am vrut sa castige ea si am fost dezamagit de alegerea jurului. Nici nu mai stiu exact cine era in juriu... inafara de Nicu Alifantis care era Seful Juriului insa tin minte ca participantii aveau un psiholog si anume pe Soso, castigatorul Big Brother1.
Cu chiu cu vai am gasit si site-ul emisiunii pentru mai multe detalii.
Iar mai jos aveti o melodie de grup a concurentilor.


Pe curand...

Comentarii

Postări populare