Vine Habu!!!

Saptamana asta vine Habu in Iasi. Nu stiu cand pentru ca nu mi-a raspuns la mesjul pe i l-am trimis insa stiu ca vine din doua surse: Ral si Ilinca. Toata povestea asta mi-a transmis niste sentimente ciudate. Afara ploua mai mereu iar cand nu ploua e frig. Toamna si-a intrat in gratii iar vremea asta imi amisteste de toamnele din Iasi. Si in special de anul trecut, cand Habu a venit sa vorbeasca cu profii de la master, despre situatia lui, Cred ca de asta vine si acum...
De obcei cand vine in Iasi ieseam ca nebunii prin baruri la ceaiuri sau prin oras noaptea, pentru ca ii este dor de viata asta si in cele cateva zile pe care le petrecea in Iasi vroia sa isi aduca aminte de cum era.
Acum nu stiu ce o sa faca... Ral e la servicu mai mereu, eu, Lavinia, Shumy nu mai suntem, Q e mai mereu ocupat cu munca, Ilnca e inca la Bacau, Andrei lucreza... O sa ii fie naspa insa naspa imi e si mie. De cand am aflat ca vine, am un gol in stomac pentru ca am realizat cat imi e de dor de ei toti, de familie, de casa, de prieteni, de Iasi...
Daca eram la Iasi, acum faceam curatenie generala sa il pimim la noi (la mine si la Andrei in camera) cu bratele deshise. Andrei se ducea la Roxana si eu ramaneam cu Habu si il bateam la cap sa nu stea pana tarziu treaz ca trebuie sa mearga dimineata la scoala si ca trebuie sa trag de el sa se trezeasca. Insa ajungeam sa stam la povesti jumatate de noapte iar dimineata injuram telefoanele cund sunau... Insa acum, ca vine in Iasi, si are timp liber, astept sa ma sune pe Skype sa imi mai zica ce face...
Si cred ca ar trebuii sa ii dau un semn si lui Andrei ca nu mai stiu nimic nici de el...
Pe curand...

Comentarii

Postări populare