Blog în enlgeză

Mart imi spunea să îmi transform blogul intr-un blog în engleză ca astfel va fi mult mai popular.
Luna asta am avut cam 100 de vizualizări din Japonia. De la cei ce din curiozitate au vrut să îmi vadă blogul.
Păi mie mi-e lene să corectez ce scriu în română... ce să mai zic să gândesc frazele în engleză...
Nu sunt analfabet și nici anticalofil, dpar mi-e lene să corectez sau să citesc ceea ce scriu. Știu că foarte multă lume îmi zice că am de pierdut că nu corectez ceea ce scriu însă mi-ar lua prea mult timp, timp pe care nu îl am.
După cum imi spunea si bunul meu prieten Alex Chirilă, sunt o persoană foarte activa pe multe ramuri virtuale, deci pierd mult timp pe net.
Încerc să minimalizez timpul ca să pot face cât mai multe lucruri (să văd filme, seriale și să vorbesc cu câți mai mulți pe skype, mess sau facebook, plus școala, temele și timul în care vizitez sau mănânc sau dorm)
Așa că îmi cer scuze pentru greșeli și promit că voi încerca să fiu un pic mai atent.

Scriu acest articol luni, atunci când am scris articolele de luni, marți, miercuri, cel de azi și cel de maine. Pentru că luni am avut timp și inspiratie.
Pe curând...

Comentarii

Postări populare