Mos Nicolae... anul asta

Mi se pare mie sau anul asta lumea a postat pe facebook tot mai mult despre Mos Nicolae? In Japonia e dimineata, deci in Romania lumea se duce la culcare si majoritatea au scris ca il asteapta pe Mos Nicolae.
Si eu am simtit spiritul sarbatorilor, si daca anul asta, tot sunt singur, ieri m-am pregatit pentru Mos Nicolae. Am impodobit deja camera si bradul, cum fac cei de la primarie inainte de Sfantul Nicolae, si nu cum fac acasa, in Ajun.
Si pentru ca am fost cuminte, Mosul mi-a adus trei perechi de sosete dementiale (exact de care vroiam :)) ) si trei ciocolate.
Si ca tot va spuneam de activitatea intensa de pe facebook, care se poate explica si prin faptul ca multi dintre prietenii mei sunt plecati de mai putin de un an din tara, si e prima iarna fara familie, iar o alta parte din ei au devenit parinti si isi arata activitatile parintesti prietenilor lor, am gasit postat un filmulet interesant:



O poveste draguta despre Mos Nicolae, insa cadoul meu de pe blog e melodia celor de la Taxi, NonStop, ce a fost postata de 22 de ori,  pe wall (22 dintre prietenii mei au postat-o), melodie ce imi place maxim. In cazul in care nu o stiati, videoclipul are de data asta numai vedete feminine, una si una.


Pe curand...

Comentarii

Postări populare