Multumesc

As vrea sa va multumesc pentru tot sprijinul acordat zilele astea. Am incheiat o saptamana neagra si vreau ca de azi sa las totul in urma. Vin sarbatorile si vreau sa aiba macar un licar de fericire. Si asa mi-e greu, singur, fara familie si prieteni...
Oricum ,zilele astea am vazut ca imi sunteti altaruri: am primit mailuri, mesaje pe facebook, mesaje private pe facebook, convorbiri pe skype sau mess si comentarii pe blog.
Daca de obicei am o medie de 300 de vizualizari pe zi, 500 in zilele bune, ieri am avut 1500. Nu stiu ce s-a intamplat, cat si cum ati intrat, insa m-ati dat peste cap. La prima postare despre ceea ce se intampla am avut vreo 500, apoi 700 iar ieri a sarit contorul. Acum voi avea mereu acel salt imens in graficul vizualizarii, varf ce imi va aduce mereu aminte ca sunteti alaturi de mine.
Si stiu ca imi sunteti prieteni. Acest blog este pentru prieteni, pentru ei scriu si ei mi-l citesc. Nu cred ca exista prea multe persoane pe care sa nu le cunosc si care sa imi citeasca blogul.
Va multumesc!
Pe curand...

Comentarii

Postări populare