Cadoul de la Hakan

Nu am apucat sa va spun despre schimbul de cadouri de Craciun intre mine si Hakan. Ne-am zis ca ar fi frumos sa ne facem cadouri de Craciun si am convenit de acord sa fie cadouri haioase. El mi-a spus ca ce voi primi de la el va avea rol de cadou de Craciun si de ziua mea.

In vacanta am cautat disperat idei pentru cadouri haioase si practice in acelasi timp, iar cand mi-a venit ideea mi-a fost greu sa o pun in practica.
Hakan e un mare fan al mancarii picante. Asa ca i-am luat o sticluta de Tabasko, condiment picant japonez si ulei picant, toate in recipiente mici. Am cumparat un saculet (am cautat o cutie interesanta si suficient de mare sa incapa cele trei recipente, in draci- ba erau prea mici, ba prea mari) pe care l-am gasit cu chiu, cu vai pe care am scris ""Save me Kit" si am pus toate recipientele in el. E destul de greu sa cauti ceva, cand nu sti daca exista sau unde ai putea sa gasesti.

Miercuri, cand ne-am vazut prima data la scoala am facut schimb de cadouri. A fost placut impresionat de ideea mea iar eu am lesinat de ras la cadoul lui.
1. O caserola pentru banane. Bananele fiind ieftine in Japonia sunt foarte populare pentru o gustare la serviciu sau scoala. Asa ca japonezii au inventat si caserole pentru asa ceva.
2. Un breloc pentru chei in forma de monstrulet. E unul din monstrii ce te pazesc de hoti, din Japonia. Brelocul e din plus iar chia se ascunde la spate, avand un fir cu un arc ca sa o scoti la iveala.
3. Preferatul meu: un breloc pentru telefon sau stick in forma de gyoza. Am ras cel mai tare cand l-am vazut pe asta. Mi l-am pus la stick si imi vine sa musc din el de fiecare data cand il vad

Pe curand...

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare