I Love meiji

Si cand spun meiji nu ma refer la Meiji Era, cei 45 de ani in care Japonia a trecut de la feudalism la capitalism, ci la ciocolata meiji.
Pentru ca trec print-o perioada mai nasoala din punct de vedere psihic, si pentru ca de obicei in astfel de momente mananc ciocolata (nevoia de ciocolata reprezinta lipsa de crom in organims - si probabil ca pe fond de stress, organismul meu consuma crom). Dupa ce in toamna reusisem sa slabesc destul de multicel, acum am mai pus kilograme in plus pentru ca in fiecare seara devorez o meiji cu lapte (58 de grame are o tableta).

Si pentru ca meiji e ciocolata mea favorita aici, am incercat zilele astea mai multe sortimente.
Multi spun ca ciocolata e cea maro, cea ce are culoarea ingredientului principal: cacaua, insa si ciocolata alta contine cacao, insa nu pudra, ci unt de cacao, de aceea are acea culoare untoasa, ce duce spre alb:
Insa intr-o zi am mancat ciocolata roz, facuta din lapte, unt de cacao si capsune. Cred ca a fost cea mai buna ciocolata pe care am mancat-o vreodata:
Si am incercat si pe cea traditionala japoneza, ciocolata verde, facuta din ceai verde, insa nu e pe gustul meu, cu toate ca inghetata de ceai verde imi place la nebunie, la fel si ciocolata neagra, insa amareala acestei ciocolate verzi imi aduce aminte de pastile. Pentru cei  ce agreaza ceaiul verde, cred ca ciocolata asta va fi o revelatie. Are gust de ceai verde iar mie ceaiul asta nu imi place...
Pe curand...

Comentarii

Postări populare