OCD?

De aproape 5 luni de cand sunt aici, cel putin odata pe saptamana, in timp ce vad un film, mananc, citesc, invata, fac o tema sau ma pun in pat sa dorm imi vine in cap o idee cum sa mut ceva in camera. Si gandul ala nu imi da pace pana nu ma opresc din ceea ce fac si rezolv problema. Fie ca e trebuie sa mut o poza dintr-un colt in altul al biroului, sau sa schimb ordinea la stechere in priza sau sa imi  notez sa cumpar inca un cosulet in care sa mai pun ceva, totul tine de ordine si organizare.
Acum o saptamana am avut un gand sa mut prelungitorul dintr-o priza in alta si sa pun triplul in alta parte. Nu am putut sa adorm pana nu m-am dat jos din pat si am facut ceea ce aveam in cap. Duminica am mutat pentru a 4-a ora locul farfurilor si a tacamurilor in camera, in timp ce ma uitam la un film.
Imi aduc aminte ca anul trecut cand m-am cazat in camin, am terminat de aranjat totul intr-o ora. Pentru ca le stiam locul. Era al 5-lea an cand stateam in 7 si al treilea cand stateam in camera cu Andrei. Asa ca le-am pus pe toate la locul lui. Cand a venit Q in vizita pentru prima data in anul ala, a si comentat ca totul arata la fel ca pana acum, ca nu e nimic schimbat. Pentru ca era perfect...Acum caut perfectiunea in camera asta. Am mutat etajera de n ori, dulapiorul la fel, nu mai zic de cosul de rufe...
De asta nici nu imi prea place la birou. E prea multa dezordine, prea multe lucruri ce nu au ce cauta acolo si pe care eu le-as arunca. Am deschis subiectul asta odata si s-au uitat ciudat la mine.
Toata lumea care intra aici la mine in camera si vede cat de ordine e spune ca am OCD (tulburare compulsiv-obsesiva). Posibil ca asa e. Posibil ca sufer de un caz nu foarte avansat si singurile mele probleme sunt cele cu ordinea si cea cu verificatul usii.
Vazusem odata la MTV o emisiune cu cativa ce erau rau de tot dusi... O tipa nu alegea nimic singura pentru ca ii era firca sa nu fie stricat si o alta careia ii era frica ca mama ei o sa moara asa ca mergea oriunde cu ea si dupa ea si un timp care verifica usa de n ori daca e incuita, gazele daca sunt inchise, lumina, geamurile, alarma si tot asa. Tot ce sper e sa nu ajung si eu asa... eu si cele cateva persoane pe care le mai stiu ca au fixatii din astea...
Pe curand...

Comentarii

Postări populare