Partaj

Am avut ocazia sa vad odata o lista de partaj. Mi s-a parut amuzanta pentru ca erau trecute toate nimicurile (set farfurii cu margine albastra sau draperi) insa apoi m-am gandit ca e un lucru trist si rusinos sa te plimbi prin tribunale pentru perdele si tacamuri.
Firea umana e atat de rea, atunci cand incearca sa se apere de suferita, devine irationala. Eu sunt un fan al noii proceduri, cea cu notarul, divortul amiabil pentru ca cu toate ca am ajuns la divort pentru ca suferim, nu trebuie sa uitam momentele frumoase care ne-au facut sa ne casatorim. Partajul se face usor: ia obiectul cine l-a cumparat, cine l-a vazut, cine l-a propus. Nu exista amandoi aici. Nu pot sa cred ca daca fostul cuplu, care, spre exemplu, se cearta de la o vaza pentru ca o iubesc amandoi. Pai cine a luat vaza, cine a cumpatat-o, cine a vazut-o? Nu cred ca amandoi. Nu imi imaginez doi oameni mergand prin magazin si in aceasi secunda, in cor, au spus "uite vaza aia, hai s-o cumparam!".
Dar cel mai aiurea mi se pare cand imparti prietenii. Am pati-o odata. Am fost inclus intr-un partaj. Nu era vorba despre un cuplu casatorit, ci despre un cuplu, care dupa 3 ani s-au despartit. A venit momentul cand fiecare trebuia sa isi aleaga tabara. Eu am refuzat sa fac asta, m-am incapatanat sa iau partea cuiva si am incercat sa fiu prieten cu amandoi.
La inceput a fost greu, fiecare ma acuza de tradare, dar acum dupa 2 ani, cand vad ca ma inteleg bine cu amandoi, sunt mandru de decizia mea de atunci.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare