Zest Cantina

Martia trecuta a fost o zi foarte interesanta. La pranz am mancat pentru prima data mancare tailandeza, dupamasa, am plecat in cautarea samponului perfect, seara am descoperit cel mai tare restaurant din viata mea.
Trebuie sa recunosc ca datorita lui Hakan am intrat inauntru, insa daca nu observam eu cladirea, el nu se gandea sa vada ce e inauntru. Dupa cum vedeti cladirea arata ca o hala veche, ruginita si plina de semne de circulatie. Initial am crezut ca e service auto, insa inauntru era un restaurant american.
Initial nu am vrut sa mananc, nu prea imi era foame, insa trebuia sa incerc si eu odata celebri Taco mexicani atat de populari in America. Si berea Corona era la reducere in Happy Hours, era mai ieftina decat in Romania.
Meniul era in engleza si japoneza deci asta a fost primul oau. Chelnerii erau imbracati ca in vestul salbatic iar restaurantul arata fenomenal inauntru
Fiecare ne-am luat Quatro Tacos, si am facut 50-50 la Buffalo Chicken Wings cu sos extra Hot- un sos de branza, genial (ii starneau amintiri lui Hakan, ce a studiat in Buffalo) si la inelele de ceapa.

Si desigur, am baut Corona cu lamaie verde.
Mancarea a fost foarte buna, atmosfera de acolo e misto, muzica e buna (de la cantece country, la muzica sud americana dar si muzica balcanica). Preturile un pic cam mari, dupa parerea mea, dar cred ca asa sunt de fapt preturile pe la restaurante in Japonia. Eu de obicei mananc la restaurante micute, de cartier, unde mancarea e mai ieftina. Cu siguranta voi mai merge odata acolo, pentru ca mi-a placut mult. Ce-i drept e cam departe, dar merita.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare