Advanced Coastal Engineering

Pentru ca a inceput noul semestru am vrut neaparat sa scriu despre noile cursuri ce le urmez.
Daca vineri am avut continuarea cursurilor din semestul 1, acum a venit timpul penru un nou curs, insa cu un profesor vechi. Cu profesorul Shibayama am avut cursur de Infrastucture Management, semestrul trecut si a fost obiectul la care am avut examen. Imi pace mult stilul lui si Ingineria Tarmurilor mi se pare un subiect interesant si nu prea dezvoltat in Romania.
Primul curs a fost introductiv si am discutat despre inceputurile studierii ingineriei tarmurilor in lume. Americanii au inceput sa studieze tarmurile ca strategie de razboi in timpul Celul de al 2lea Razboi Mondial, in timp ce japonezii au inceput sa studieze acest domeniu pentru a putra construii porturi si a se dezavolta economic odata cu Revolutia Meiji.
Nota finala consta in 20% cele doua teme cu probleme ce le vom avea, 20% teme de citit si 60% examenul final.
Pentru acest curs avem nevoie de cartea profesorului pe care am si cumparat-o. Doamne cat de scumpe sunt cartile tehnice aici. Am dat pe ea 7735 de yeni, asta insemnana caum 78 de euro. Insa am fost norocosi pentru ca eu si Hakan am cumparat ultimile doua carti de la librarie. Altfel, trebuia sa o cumparam de pe Amazon, insa eu nu am card de credit si trebuia sa rog pe cineva sa ma ajute cu asta.
Singurul lucru de care imi este frica e apelarea mea la conostiintele de Hidraulica. La finalul orei ne-a rugat sa scriem pe o hartie unde si cata hidraulica am invatat si eventual numele cartii sau a profesorului cu care am invatat. Eu nu mai stiu nicio boaba de hidraulica insa profuesorul a avut un doctorand, cu care tot se lauda, ce terminase Hidraulica la Iasi. Deci posibil ca are o parere foarte buna despre catedra de acolo. Posibil ca unii dinte voi ati auzit de profesorul Ioan Nistor, caci despre el vorbesc, ce este acum profesor in Canada, la Universitatea din Ottawa.
Si o sa inchei cu un lucru interesant, pe care eu nu il stiam pana acum: Al doilea copil al lui Einstein, Hans Albert Einstein, inginer hidrotectinist la Universitatea Berkeley din California, a fost cel care a pus bazele Ingineriei tarmurinlor.
 Pe curand...

Comentarii

Postări populare