Habu si Pushkar

Habu si Pushkar sunt doi prieteni foarte buni de-ai mei dar cred ca nu se vor vedea vreodata. Ei doi fac parte din doua lumi diferite, lumi de-ale mele ce din pacate nu le voi putea contopi. Si e pacat pentru ca acesti doi oameni s-ar intalni ar fii ca si cum s-ar uita in oglinda, insa in oglinda sufletelor pentru ca ei doi au niste sufletele la fel de frumoase.
Si tocmai din acest motiv imi sunt prieteni.
Pe Habu il cunos ce 5 ani si jumatete. La inceput mi-a fost antipatic din cauza accentului de Galati dar apoi a ajuns sa imi fie ca un frate. Fie vorba intre noi ma asteptam sa imi propuna sa ii fiu cavaler de onoare la nunta, insa oricum nu pot ajunge. 
La omul asta tin atat de mult pentru ca ma cunoaste foarte bine. Am mancat, dormit si calatorit impreuna si ne-am vazut zi de zi timp de 4 ani.
Pe Pushkar il cunosc de aproape 7 luni si la inceput mi-a fost antimpatic pentru ca nu imi placea accentul lui de indian. Insa cu timpul mi-a devenit simpatic si imi petrec mult timp cu el.
De ce imi sunt acesti doi oameni atat de dragi si de ce spun ca sunt la fel?
Au aceasi mare calitate pe care rar o intalnesti la cineva. Ei lasa orice pentru a ajuta persoanele dragi. Pe Habu puteam sa il sun la 4 dimineata sa ii zic ca mi-e rau ca se ducea la farmacie sa imi cumpere ceva, asa e si Pushkar: s-a dus la 6 dimineata la 40 de km, la un prieten sa vorbeasca cu el ca era deprimat. Recunosc ca eu nu sunt asa. Eu sunt mai egoist de felul meu si tin la mine asa ca nu as putea face lucrul asta. De aceea ii apreciez atat de mult.
Insa cele doua persoanje au si acelasi mare defect. Sunt delasatori si somnorosi. Numai eu si Habu stim de cate ori l-am sunat dimineata sa il trezesc sa mearga la scoala si il puneam sa se duca cu telefonul la baie si da dea drumul la apa sa aud ca s-a trezit si s-a dat jos din pat. Pushkar nu a trecut niciun examen semestrul trecut pentru ca nu s-a trezit sa se duca nici la cursuri dar nici la examene.
Si pentru ca mi-e dor de prieteni ide acasa atat de mult si pentru ca cu Habu nu apauc sa vorbesc Pushkar ii tine locul. 
Insa sunt si lururi ce ii deosebesc, inafara de infatisare. Habu e un sofer excelent in timp de Pushlar a condus de 3 ori in viata lui si de fiecare data a avut accident. Insa amandoi au condus inainte de varsta legala (Pushkar are si un fake ID).
Pushkar e un chitarist foarte bun in timp ce Habu cred ca e paralel la capitolul asta.
Oricum sunt doi oameni deosebiti si eu ma bucur ca imi sunt prieteni.
Pe curand...

Comentarii

  1. te-ai luat dupa tehnicile mele cu apa si spalatul..hmmm!!!!
    PS nu mai zi de fake id ca cine stie cine-ti citeste blogul :)) si cum exista google translate...hețs gonna be busted :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sigur tu ai inventat chestia cu apa de la baie si nu cumva o stii de la mine?

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare