Diferente culturale sau Vai de capu' meu cat de prosti pot sa fie unii

V-am tot batut la cap de-a lungul ulimilor luni cu Costal Environment-ul meu si cat de cool e proful sau cat de interesante sunt orele. Ei s-a terminat. Cu toate ca scoala se termina pe 2 august (fix cand plec eu spre casa) nu mai facem niciun curs si ne mai vedem la examen. Saptamana viitoare si peste doua saptamani proful e plecat in Spania la o conferinta. Pentru saptamana viitoare ne-a pregatit un curs online iar peste doua saptamani avem recapitulare si ne-a recomandat sa ne vedem in sala de curs, cu intrebarile posibile si sa le discutam. Pe 18 dam examenul, care o sa fie oral si public: 5 intrebari de tip: intrebare raspuns si una de discutie. Toti studentii stau in clasa si noteaza pe cei ce sunt ascultati scriind notite cu ce a gresit si ce a punctat bine. Asta pentru a fi atenti pe parsursul examenului si sa nu dormim. Dar despre examen o sa va povestesc la vremea lui, acum vreau sa va povestesc un moment de prostie monumentala made in Asia la care am asistat la sfarsitul cursului.

Proful a vrut sa stie ce ne-a placut mai putin sau ce nu ne-a placut la curs. Mi se pare o initiativa buna pentru ca asa isi poate inbunatatii activitatea de la catedra. Au fost cateva raspunsuri pertinente cu argumente bune insa doua raspunsuri m-au dat pe spate. Eu de exemplu am spus ca nu mi-a placut primul curs pentru ca a fost multa teorie pe care nu am folosit-o apoi de loc. Proful a zis ca a fost un fel de recapitulare al cursului de Ingineria Tarmurilor insa e aiurea pentru ca acest curs e tot in acest semestru. Deci nu poti sa faci o recapitulare la un lucru despre care abia incepi sa studiezi.
Dar sa ne intoarcem la cele doua raspunsuri tampite.
Un student japonez spune ca nu i-au placut filmele documentare ce au fost prezentate. Toata lumea a ramas uimita si nu intelegea de ce. Asta a fost toata frumusetea cursului. Si l-am intrebat cu totii de ce. Raspunsul: favorizeaza somul. Fiind intuneric si pentru ca trebuie sa te concentrezi la ceea ce vorbesc acolo, adormi usor. Deci daca asta ni s-a parut raspuns tampit sa-l auziti pe celalalt.
Nu i-au placut ca in filmele documentare prezentatorii erau barbati si nu femei. In clasa sunt 10 baieti si o fata si ar fi fost frumos macar in filme sa vada fete in costum de baie. Lumea a inceput sa rada isteric si proful nu stia cum sa reactioneze. I-am dat eu solutia. La anu'sa puna filmulete din Baywatch.
Pe curand...

Comentarii

  1. Andreea Pora29 iunie, 2012

    Globalizarea prostiei!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am zis ca-s eu ala care ii considera retarzi dar se pare ca nu :)

      Ștergere
  2. Boc cel Mic si Neinfricat30 iunie, 2012

    Retarzi sunt in orice societate. Doar ca la noi abunda!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sincer am avut colegi de facultate retarzi. Dar pana in anul 4 au disparut treptat iar cei ce au reusit si au terminat facultatea nu s-au mai inscris la master. Eu vorbesc aici de un student la master, in laboratorul unui profesor cunoscut international, unul din cei mai populari profesori din Waseda (adica studentii se bat pe locurile de la el din laborator, deci intra cei mai buni) si despre un student ce e venit cu bursa, si e TA (teacher assistant - adica corecteaza teme, imparte note de curs, cara laptopul etc - ales in urma unui interviu- ca multi se bat pe posturile astea). Eu nu inteleg cum la 24 de ani, avand pretentii de student bun poti sa dai niste raspunsuri ca astea si sa si subliniezi ca vorbesti serios si ca nu glumesti

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare