Experiment culinar


In 9 luni nu prea am gatit. Mi-a foat greu si peste mana sa fac asa, insa incetul cu incetul mi-am cumparat o cratita, o tigaie, o lingura si nu prea mai aveam motive sa nu gatesc.
Pentru ca sambata ploua tare si prognoza meteo spunea ca asa o sa fie si duminica, am hotarat sa nu mai ies si sa gatesc. M-am invartit prin magazin sa cumpar ceva si am vazut o punga pe carearata o poza cu pui. Am intors-o invers si am vazut cateva imagini cu instructiunile de folosire si am considerat ca nu e greu. Insa tot ce intelesesem e ca am nevoie de 350g de pui. Am cuparat apoi o caserola cu 350g de pulpa de pui, taiata bucatele, o sticluta de ulei de struguri si masline, rosii, castaveti, cartofi si oua.


Am facut o garnitura de cartofi arabesti si cu ajutorul lui Roman, de la Our Japan, am aflat pasii de gatire a puiului.

Am spalat carnea si am uscat-o cu un prosop. Apoi am pus peste ea doua linguri de ulei si praful din punga. Praful era de fapt un fel de faina condimentat, pentru a oferii o crusta puiului. Am pus o lingura de ulei in tigaie si cand s-a incins, am pus puiul (teoreric, trebuia sa il pun cu pielita in jos insa imi era greu sa pun bucata cu bucata)
Dupa doua minute la foc mediu, am am invarit cu lingura incarne si am acoperit-o pentru inca trei minute.


Dupa cele trei minute am turnat sosul din punga cumparata, un sos de soia cu bulion si ardei, dupa gust. Am amestecat la foc mediu pentru inca 2 minute si apoi am oprit focul.

La final, pranzul meu a aratat asa:
Pe curand...

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare