Dezordinea ce ma oboseste

Cei care ma cunosc personal stiu ca sunt maniac cu ordinea. La mine toate lucrurile au un loc si o logica in aranjare. De aceea ma iau toti dracii cand intru in laborator in fiecare zi.
Dupa cum puteti vedea in poza pe care tocmai am facut-o in timp ce scriam acest articol, joi, biroul meu este ordonat si aerisit. Calculatorul, un calenda, o cana, orarul pe semestrul asta, niste pixuri, servetele iar in stanga doua cutii in care am documentele.


Insa laboratorul este ticsit de calculatoare vechi, scaune stricate, carti, rapoarte si lucruri ramase de la studentii vechi.
Am intrebat de ce nu au fost duse calculatoarele la reciclat, atunci cand a fost o saptamana pentru asa ceva si  mi s-a spus ca nu a avut cine sa le caseze. Proful iese la pensie in 2 ani si o sa trebuiasca sa goleasca laboratorul atunci, vai de capul lor, cata treaba o sa fie.
Saptamana trecuta au venit cateva calculatoare noi ce moentan zac in cutii insa dupa ce vor fi instalate, cele vechi vor ocupa loc undeva printr-un colt. Joi au venit cateva scaune noi iar cele vechi, rupte si tocite, stau aliniate prin diferite colturi. Insa las slide-ul de imagini sa vorbeasca de la sine.

Pe curand...

Comentarii

Postări populare