Din nou in bucatarie

Mi s-a deschis apetitul pentru gatit. Dupa ce am incercat  un pui cu un sos de rosii, ardei, morcov timp de doua weekenduri, sambata am incercat ceva nou. Pungutile astea cu condimente/sosuri japoneze sunt geniale. In primul rand iti da o idee ce sa gatesti si iti usureaza munca. Acest pachet continea un sos de rosii cu vinete, varza, salata, ceapa, verdeturi (dupa cum arata pe spatele pungii si dupa gust) si se utileza la 300 de grame de pui si 3 cartofiei.



Cartofii se spala bine si se pun la copt in cuptorul cu microunde pentru 4-5 minute la puterea de 600W.
In acest timp am spalat puiul si l-am pus intr-o cratita cu putin ulei, sare si putin shichimi pentru 3 minute la foc mediu. Apoi am acoperit cu un capac si am mai lasat inca 3 minute la foc mic. In acest timp am cutatat cartofii de coaja si i-am taiat un 8. Apoi am adaugat cartofii peste carne, am mai adaugat un pic de sare si i-am lasat la foc mediu 2 minute, timp in care am amestecat sa nu se prinda.

Dupa aceea am adaugat sosul din punga si am acoperit din nou cu un capac si am lasat la foc mic timp de trei minute. Am servit mancarea cu rosii proaspecte si noul meu suc prefarat: Jungleman - un fel de semienergizant fata calorii si cu multe vitamine.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare