Oral Exam

Azi am examen si sunt un pic cam morcovit. Am incercat sa imi dau seama de cand nu am mai avut un examen oral si am ajuns la concluzia ca de la Durabilitate.  Imi amintesc ca ieri ziua aceea. Era sambata si recuperam niste zile pierdute din cauza grevei. Afara era un ger de crapau pietrele iar eu aveam masina in service. Am ajuns de la camin pana la mall in 10 minute (de doua ori mai mult decat normal) iar vantul imi taia fata. Eram cu Habu, amandoi cu inimia cat un purice ne indreptam spre examenul anului. Am hotarat sa luam un taxi ca nu mai puteam face fata frigului. Cafeaua ce o cumparase Habude la PIM s-a racit instantaneu. Eu aveam un pahar de tip termos cu decantor in care aveam ceai negru cu cirese amare. Abia am baut ceaiul ala si imi ramasese in gat cand l-am vazut pe prof.
Mi-a placut foarte mult ceea ce am studiat la Durabilitate. Cred ca  in top 3 materii pe care le-am studiat insa proful e in top 3 cei mai nasoli profi pe care i-am avut. Si asta pentru ca e dur si arogant. Insa in sambata aia friguroasa a fost bine dispus. Altfel nu inteleg cum de nu s-a enervat cand am raspuns neintrebat la o intrebare iar cand mi-a venit randul a spus ca ma intreaba numai un lucru pentru ca am tot raspuns din banca. Am luat 10, nota la care nu visam pentru ca moaca mea nu era agreata de prof. Odata intarziasem 3 minute la curs si mi-a spus ca sunt absent iar unui timp care a venit dupa o ora, i-a spus ca e prezent. Ala ii cumpara cafea in pauza si in aproba pupincurist din cap cand vorbea.
Examenul de azi e usor. E barbologie multa. Insa cam 80% din ceea ce a predat a fost nou pentru mine si mi-am pierdut rabdarea de a invata. Mi-e frica sa nu imi pice un subiec de care nu sunt sigur ca masurarea si clasificarea valurilor sau transportul sedimentelor. In schimb examenul asta e minciuna in comparatie cu cel de pe 30...
Maine o sa va spun cum a fost...
Pe curand...

Comentarii

  1. Cealaltă Ancuţă18 iulie, 2012

    Oare cu cine ai băut tu prima oară ceai negru de cireșe amare de la Cărturești, pe palierul scurt, etaj 2, cămin T7 în iarna dintre 2008 și 2009? :))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare