Vineri 13 da cu veste buna

Se termina scoala mai repede decat ma asteptam. Dupa cum probabil stiti din articole anterioare sau din staturusi pe facebook aveam o mare problema cu ziua de vineri pentru ca era incarcata. Pentru mine vinerea e semi-weekend si cand ai ore pana la 2 jumate si apoi de la 3 sedinta care se lungeste pana la 4 jumate iti vine sa o iei pe aratura.
Insa vinerea trecuta am avut ulimul curs cu proful meu indrumator si am scapat de calvarul cursului in japoneza pe care am fost obligat sa il urmez. Am scapat foarte usor: fara tema sau raport final. Astazi am scapat si de cursul de geotehnica ce era foarte plicitisor. Mai am o tema si un raport de predat pana pe 2 august dar s-a terminat cu plitiseala.
Acum incep sa ma pregatesc pentru examenul orar de pe 18, dupa care o sa fac tema si raportul pentru 27 ca vreau sa il predau mai repede si apoi ma apuc de invatat pentru examenul de pe 30, de care mi-e frica tare. Tot ce sper e ca pe 16, cand ne da lista de subiecte posibile sa descopar ca e usor si ca ma panichez degeaba. Dar trece si asta si apoi plec acasa!!!
Pe curand...

Comentarii

Postări populare