Adaptarea

De dormit dorm aiurea: ma culc la 10 si ma trezesc la 7, eu si gainile iar de mancat nu mananc mai nimic cu toate ca am inebunit-o pe mama sa imi faca aia si aia si aia...
Marti, pe caldurile cele mari, am ramas fara apa, ca asa e cand e canicula, secetata si stai la capat de retea. Am tot adus apa de la un izvor insa nu pot spune ca am stat in soare.
Ziua s-aterminat la un vecin, la care ne-am oprit sa vedem daca are apa. Cand a aflat de la nanu' ca i-a venit finul/nepotul din Japonia, ne-a invitat la o bere. Cica sa-i vad casa ca a construit-o el singur... Asa am pierdut timpul acolo, fara telefoane, de am bagat familionul in spereti ca eram plcati de doua ore dupa apa.
Miercuri dupa ce am umblat sa revolv niste chestii si am facut o vizita ce m-a consuma mult, am simiti cum ma topesc. Nu aveam putere sa ma tin pe picioare si nu puteam manca. Tot ce am mancat am dat afara. Si apa pe care o beam... Febra, frisoane... Sa fie insolatie? Dar nu am stat la soare... Poate m-a diochiat cineva...
Azi mi-e mai bine si abia astept sa ma vad cu gasca. Ieri am ratat specacolul la care vroiam sa merg (organizat de Salonul de Piane) insa m-am intalit cu masina Google pe la Trebes.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare