Fanii mei :))

Acum o saptamana am primit un mesaj pe pagina de facebook a blogului de la un tip pe care o sa-l numim Mr.G. Mr.G. ma anunta ca mi-a gasit blogul pe google cand cauta informatii despre Japonia. L-a citit, i-a placut si ar vrea sa ne vedem la o bere, daca am extrem de mult timp liber, intr-o zi. El a ajuns in Tokyo ieri (pe 19) si sta o saptamana.
Reactia mea a fost si este una de scepticis. Mr. G. spunea ca si-a luat biletul de avion intr-o gluma. Cine pana mea isi ia bilet de avion pana in Japonia intr-o gluma? Iti iei pana la Paris sau  pana la Londra, acolo unde biletul e ieftin si nu e vreo 2000 de euro. Nu m-am putut abtine si l-am intrebat asta si mi-a zis ca 75% din bilet e cadou de la prieteni, restul sunt economii.
Acum apare dilema mea, si as avea nevoie de ajutorul vostru. Sa ma intalnesc cu el sau nu? Mr. G., nu o lua personal, insa nu ai nicio poza cu tine pe facebook si doar poze din Casablanca. La informatii nu pot sa aflu nimic despre tine, ca sunt private: doar ca lucreaza la o firma de bicilete, firma ce cred ca e a ta. Nu stiu ce fel de om esti si de aceea (paranoic fiind) nu stiu daca nu ai ganduri dubioase cu mine.
Voi ce spuneti? Sa ma vad cu omu' la o bere in weekend, sau nu?
Pe curand...

1. Venim cu tine...ne strangem mai multi si te ducem de manuta sa vada ca nu esti singur singurel in Tokyo:)

2. Parerea mea e ca nu o sa te violeze, in Japonia. Sincer. Adica... poti sa mergi la intalnire cu inca un prieten, for Pete's sake. Go meet the man. Si-n plus mai e si timisorean, deci de treaba.

3. Acum sa vreau sa ma vad cu el dar nu pot. Avem o excursie de studii si o sa fiu plecat din localitate pentru cateva zile, incepand cu sambata dimineata iar pana maine am de terminat un raport. Deci sunt prins cu multe treburi zilele astea

4. Salut,

George aici.

Doamne fereste baiatule ma faci de rusine maxima. Nu sunt gay si nici nu am avut alte pretentii. Blogul tau era singura chestie in afara de forumuri cu englezi betivi pe care am rasfoit-o in orele de servici, si am mai inteles putin unde urmeaza sa ma duc.

Da sunt timisoarean, ma cheama George si stau in Naritanishi or something, nu ma chinui sa inteleg care e adresa strazii si care e cartierul. Ma duc acasa cu linia Marunouchi, cobor la Minamiagasaya. Cazarea am gasit-o pe airbnb.com, primesc bicicleta si mic dejun, au un caine dragut, si am camera mea cu tot ce trebuie. Iar pretul pe noapte destul de bun, cam cat un hostel din Roma.

Ia un pic de "common sense" si nu fi asa susceptibil data viitoare. Daca tu ai ajuns aici, poate chiar singur, de ce nu ar fi posibil si la altii

Hai sa iti povestesc.
    Urma sa fac excursia cu un prieten, care anul asta si-a dat seama ca vrea casa de vacanta si masina noua, deci a cazut cumva. Insa tot el, Vlad pe nume, afacut lobby de ziua mea de 30 de ani, si de la cei chemati, nu putini la numar, am strans ceva banuti. Deh, alte varste, alte pretentii. Parte din bilet... Gluma era sa mergem in Tokyo, dar a devenit serioasa pana la urma. Poate nu m-am facut eu inteles prea bine...

Am gasit biletul de avion ultra ieftin, pe un site cam suspect dar am verificat la banca tranzactiile, domeniul lor web etc (lucrez in IT) si parea totul in regula. M-am ales cu un bilet, cam "futut" ca am luat avion din Budapesta cu escala la Roma, de 15 ore, si apoi Tokyo. Am ajuns aici dupa exact 48 de ore de dormit si mancat pe apucate.

De ce singur? pai nu am prietena, si daca aveam, nu ar fi avut atatia bani sa vina cu mine. Eu nu fac asemenea cadouri la femei :)) cum ziceam, amicul acela nu a mai venit.

Apoi, eu cred in zicala aceea, "Intr-un an iti vei fi dorit sa incepi azi"
    Si am poze cu mine, dar nu e relevanta moaca mea si animalul meu preferat pe un site ca FB, impresurat cu dubiosi (chit ca asa par si eu unul dar nah)

Nu mi-a fost usor, relativ intrebarii tale de unde am bani de spart... Mi-am luat un al doilea job, de acasa, de programator, si lucrez in medie 10-11 ore pe zi. Cred ca aici este standardul, azi la 11 seara in metrou parea ca jumatate vin de la job :)

Am avut de ales sa imi "fut" banii pe o masina noua sau pe alte prostii, sau sa fac ceva cu adevarat interesant cu ei. Imi plac bicicletele de velodrom, am sa ma duc la o cursa in curand, si am dorit din totdeauna sa ajung aici. Anul acesta am mai fost in Londra, o saptamana, am vazut muzee si alte cele, am ajuns acasa si am cazut in genunchi in fata maica-mii si i-am multumit ca m-a educat, sa incerc sa inteleg lumea din jurul meu si sa nu fiu (cred eu asta probabil) un dobitoc.

Deci sa revin: locul e enorm, m-am pierdut prin magazine, sau pe strazi, eram bucuros sa imi povesteasca cineva ce si cum sa vizitez. Atata tot.

Iti doresc succes maxim pe aici, am vazut ca esti la scoala. Totusi da-o dracului din cand in cand :)) iesi in lume, vezi ce se petrece, "inghite" cat mai mult din cultura, vezi un templu, asculta ce au ei de zis. Intotdeauna lucrurile bune vin la tine, sa stii doar sa le atragi.

1. Dupa cum am spus si in articol: imi pare rau daca te-ai simtit ofensat de ceva. Cei care ma cunosc personal stiu ca sunt usor paranoic si ca pun rual mereu inainte.
      Si da sunt la scoala si e sfarsit de an si am de facut raport dupa raport iar daca nu le fac imi pierd bursa si asta inseamna ca trebuie sa le dau inanpoi toti banii pe care mi-au dat ei intr-un an de zile.
      De aceea ti-am si zis pe facebook ca daca am timp, ne vedem in weekend insa acum iti scriu din Chiba unde am plecat cu proful si cu membrii laboratorului pentru a vizita constructia unui tunel. Stam aici 5 zile iar cand ne intoarcem am de prezentat raportul pe un an de activitate companiei care ne pune la dispozite datele pentru cerceratre.
      Nu imi fac griji ca ai fi fost gay (e fix problema ta) sau ca m-ai fi violat cum a spus cineva pe aici. In paranoia mea imi era frica sa nu imi dai cu ceva in cap si sa ma lasi acolo lat, dar asta era o temere. Si sincer. chiar vorbisem cu cineva si ii spusesem ca as vrea sa ma vad cu tine pentru ca placut sa intalnesti romani pe aici, insa asa a fost sa fie...
      Iar articolul asta a vrut sa fie un fel de a ma lauda: ca lumea imi citeste blogul si ia informatii despre Japonia de la mine. Insa nu am vrut sa fie spus intr-un mod subtil, ce probabil ca a fost prea subtil
      Deci inca odata vreau sa iti cer scuze daca te-am jignit intr-un fel. Iti recomand Asakusa pentru templul celebru de acolo si pentru Tokyo Skytree- cel mai inalt turn din lume (pe care eu inca nu l-am vazut) iar daca iti iei un permis de calatorie de la JR poti sa mergi nelimitat pe liniile lor. Asa te poti duce cu trenul si intr-un alt oras: Osaka, Kyoto. Dar permisul ala e sumpisor tare, si nu stiu cati bani ai de spart pe aici

5. Salut,

George aici.

Hai sa iti povestesc.

Apoi, eu cred in zicala aceea, "Intr-un an iti vei fi dorit sa incepi azi"

6. Salut,

Dupa ce am scris un intreg roman, a disparut cand am dat sa ma autentific. Eu sunt George, iti explicam cum am ajuns aici, nu a fost chiar o gluma, si mi-am luat un al doilea job sa strang bani. Lucrez in IT. Am avut de ales sa imi cumpar prostii sau sa fac ceva interesant cu banii.
    Am luat biletul de avion ajutat de prieteni, cadou de ziua mea de 30 de ani - alte varste si ocupatii, alte pretentii.
    Nu sunt gay, m-ai facut de rusine maxima zicand asta.
    Stau pe langa statia Minamiasagaya, la o familie super cumsecade, gasita pe Airbnb.com
    Iti doresc succes la scoala, dar da-o dracului din cand in cand si inghite cat poti din cultura si modul lor de viata.
    Repet, in commentul extins ti-am scris mai multe, dar nush cum a disparut. Daca nu, publica-le pe care doresti tu.
    George

7. Salut,

Am inteles. Temerea e fondata, ca am inteles ca se umbla in portofel cu banii de o masina germana second din 2003 pe aici. Cam atat am avut si eu de spart. Pana acum in 4 zile, in afara de drum si cazare, asigurare etc, am cheltuit vreo 150 de euro. Metrou, mancare si intrare la muzeu. Mi-as cumpara atatea, de la blugi ultra scumpi, la un mini-velo si camera DSLR si cred ca nu am sa iau nimic. In afara de transport si mancare mi se pare totul culminant de scump.
    Am vazut T. Skytree, dar nu am urcat. E frumos, dar nu prea, vorba aceea.
    Mai am 3 zile de stat, ma hotarasc intre ce si ce le impart.
    Fie vorba intre noi, as incerca si din bunatatile locale, daca inntelegi ce vreau sa spun, dar nu stiu daca e sigur, sefii fetelor sunt din asociatia de locatari Yakuza si risc sa fiu eu lovit in cap.
    Iti doresc numai bine la scoala; eu am fost un parazit si mi-a platit mama taxa la politehnica.
    Sa auzim de bine, am sa iti mai citesc blogul.
    As vrea sa raman aici pe veci, dar limba e grea si atitudinea cam rece.

8. Eu iti recomand sa intri intr-un Bic camera si sa Vezi preturile la camere. Uneori au apaarate foto la promotie si sunt f ieftine. Eu asa mi-am luat. Si pentru ca esti turist nu platesti tva-ul, deci mai ai o reducere.
    Cat despre bunatatile localE, du-te in Ropponghi intr-un club. E sambata seara. Sunt multe doritoare de occidentsli prin cluburi acolo. Ii cumperi ceva de baut si dimineata vie cu tne la love hotel.