Honey Boo Boo

Prin decembrie am dat subscribe la pagina de youtube a emisiunii Jimmy Kimmel Live. Gasisem un material amuzant din emisiunea lui si am zis sa il am sub lupa ca sigur vor mai fi si altele. Luni am gasit filmuletul de mai jos, filmulet in care isi bat joc de reality-show-ul Here Comes Honey Boo Boo.

Emisiunea de fata este produsa de TLC ce se vrea sa fie un canal educativ, din familia Discovery. Serialul este un spin-off al show-ului Toddles & Tiaras ce este un realit-show despre concursurile de miss pentru copii din America. Boo Boo a noastra e mezina unei famili hidoase din Georgia. Mama are 30de ani si vreo 200 de kilograme si are 4 fete cu vreo 4 barbati, cea mai noua achizite este Honey Bear, un libidinos ce pare mereu beat si merge teleghidat de distrus de alcool si droguri ce e, ce scuipa int-un borcan ori de cate ori vorbeste. Fata dea mare are 17 ani si este gravida, urmatoarea are 14 si vrea sa slabeasca, cea de 12 mananca non-stop iar cea mica este vedeta familiei, si carata pe la concursuri de miss, unde nu prea castiga nimic.
Eu nu sunt un fan al reality show-urilor. Am vazut The Osbournes si am incercat sa vad un episod in cel cu Jessica Simson dar cand am vazut cat e de proasta, m-am lasat (si am vazut tocmai celebrul episod cu: E pui sau peste?). Nu am vazut The Kardashians si de aceea nici nu stiu de ce sunt atat de celebrii (inafara ca una din ele s-a filmat cand "canta la microfonul" iubitului ei, dar posbilil ca si la americani daca esti parasuta esti automat vedeta). Nici incercarile noastre cu Clejanii, Vijelie sau Prodanca nu m-au impresionat. Deci faptul ca m-am uitat la acest show a fost din pura curiozitate.
Am vazut toate cele 7 episoade si am avut si cosmaruri. Pai tu America care te prezinti in filme si seriale numai cu oameni frumosi si destepti esti de fapt un mare fas. Americanii de rand traiesc in prostie si mizerie ca cei prezentati in reality-show-ul asta. 70% din populatia americana e obeza si asta pentru ca mancarea sanatoasa e scumpa si daca avem conditii de trai si  nu mai exista legea junglei care sa faca selectia naturala, de ce sa nu o facem dupa legea banului? Cine are verzisorii cumpara mancare sanatoasa, cine nu merge si cu hormoni. Sistemul educational american e bine reprezentat in serial: "Ce-i aia Apocalisa? Atunci cand o sa vina zimbie" la fel si educatia primita in famile: 16 and pregnant. Deci care e adevarata imagine a "celei mai puternice tari din lume", care e "visul american?". Saracie, obezitate si prostie cat cuprinde in spatele fetelor frumoase si sexy de la tv.
Oamenii astia se distreza aruncandu-se in noroi, mancand mult si cautand in gunoi (exact ca niste porci). Si de ce sa-i invidiez pe americani? Ca sunt o mana de oameni cu bani ce conduc lumea in timp ce restul lunii ori moare de foame, ori se balaceste in gunoi ca familia de fata?
Nu stiu daca v-am facut curiosi sa vedeti show-ul, nu asta era ideea. Incerc doar sa imi exprim parerea despre o natiune ce s-a axat pe imagine, si prin asta a castigat. Nu o sa vezi niciodata un grasan rapanos sa fie conducator in State, pentru ca le strica imaginea. Afara e vopsit gardul, inauntu leopardul...
Pe curnad...

Comentarii

Postări populare