Unde sunt poetii nostri (2)?

La un moment dat am dat pe net peste un articol care vorbea despre trupele vocal-calculator-instrumentale de real succes in Romania si imprejurimi, ce au ales sa promoveze, in vara ce tocmai a trecut, melodii in romana.
Printre cele cateva cantece era si cel despre care am sa scriu acum. Trei curcani numiti Sunrise Inc au propus publicului youtube-ist slagarul de real succes la alienatii mintal numit: Toate femeile pleaca. Si pentru ca versurile sunt de tot cacatul, am dat si eu un comentariu negativ pe youtube. De parca nu m-as fi invatat... Au inceput vreo cativa adolescenti frustrati sa ma acuze ca sunt privitor si ascultator de Salam daca nu apreciez acest cantec. Noi, astia care nu inghitim toate rahatrule muzicale (si eu inghit multe) nu apreciem faptul ca artistul a scris un cantec in romana. Pai ce e de apreciat? E mai usor sa gasesti rime in limba ta insa tot asa de usor e sa iti dai seama ca versurile sunt de tot cacatul. Ca analfabetul are abia ia bac-ul si e fan Sunrise Inc nu intelege ca si versurile in engleza sunt de cacat asa ca trupa mizeaza pe aceasta idee. Dar ca sa bucure publicul s-au sacrificat si au facut o piesa in romana.



Si acum sa privim versurile:

Toate femeile pleaca (X2)
 La Londra, la bursa, ti-a crescut cota de piata
Totu-i pe profit, dar nu dai doi lei pe viata
stiu ca pari fata cuminte pentru toti
Dar te transformi când am o mie de cai pe patru roti

Heya domnisoara este rea
Heya ma seduce cum vrea ea
Heya draga mea, îti urmez visul
Vinzi de toate, faci pacate, ca sa vezi Parisul

O noapte fierbinte la Paris
În brate te cuprind
Oh, oh, oh
A, stai putin, sigur pot sa te ating?

Toate femeile pleaca La Londra, Milano, Paris
Sa-si cumpere Gucci, sa-si faca
O cariera, o cariera (X2)

Toate femeile pleaca (X2)

si ai crescut, te-ai mutat pe Coasta de Azur
M-ai sedus, mi-ai luat banii si buonjur
Puteam sa jur ca ai sa ma duci cu vorba
Voiai doar iubire la Paris, Milano, Londra

Heya Domnisoara este rea
Heya Ma seduce cum vrea ea
Heya Draga mea, îti urmez visul
Vinzi de toate, faci pacate, ca sa vezi Parisul

O noapte fierbinte la Paris
În brate te cuprind
Oh, oh, oh

Toate femeile pleaca La Londra, Milano, Paris
Sa-si cumpere Gucci, sa-si faca
O cariera, o cariera

Toate femeile pleaca La Londra, Milano, Paris
Sa-si cumpere Gucci, sa-si faca
O cariera, da, o cariera, da

Toate femeile pleaca
Sa-si cumpere Gucci, sa-si faca
 Toate femeile pleaca La Londra, Milano, Paris
Sa-si cumpere Gucci, sa-si faca
O cariera, o cariera

 Toate femeile pleaca La Londra, Milano, Paris
Sa-si cumpere Gucci, sa-si faca
 O cariera, o cariera (X2)
 De vis, la Paris (X2)

Ce putem intelege din cele cateva versuri ce tot se repeta in acest hit de real succes? Si repet! Daca nu apreciati textul inseamna ca ascultati Salam!
Baietii astia s-au cuplat cu niste oportuniste profitoare ce vroiau sa viziteze Europa (acum cand exista low-costuri si e mult mai accesibil). Dupa ce au avut o noapte fierbinte la Paris (noapte de care tot isi aduce aminte si se framanta de placere) ea l-a parasit. Concluzia? Ca ar face orice (cica ar vinde orice - posibil ca se vinde pe ea) pentru o geanta de marca si o cariera. Acum ma intreb ce cariera? Posibil ca domnisoara isi continua cariera din Romania, adica acea de dama de companie, dar la un alt nivel, cu copii de bani gata din marile capitale europene si nu cu curcanul cantcios de Dorobanti.
Voi intelegeti altceva din versurile astea?

Pe curand...

Comentarii

  1. Apreciez la inceput fundalul muzical...si vocea ce pare a fi draguta asta daca nu ii modificata pe calculator...in rest...sincer? Nici mie nu imi place....si mai sunt o gramada de artisti de genul care spun 2 3 versuri pe toata lungimea unui cantec....dar si eu inghit multe...adica...uneori imi place ceva doar pt ca o mica parte din cantecul respectiv ori suna bine ori mi se potriveste versul...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu-ti zic ce albie de porci m-au facut pe youtube ca mi-am permis sa zic ca e o melodie proasta...

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare