Toamna 2012 in materie de seriale noi

Dupa o vara fierbinte si lunga in care asteptam plecarea acasa, am ajuns de la 30 la 45 de seriale si asta pentru ca a trebuit sa incerc cateva din noile aparitii. Noile seriale propuse de televiziuni nu par prea stralucite si din cateva zeci de noi seriale am incercat 3 si am ramas la 2. Acum ca au inceput toate serialele de toamna pot sa vorbesc despre alegerile mele.
O sa incep cu marea dezamagire: Elementary. Nu ma asteptam la minuni de la un serial cu Sherlock Holmes contemporan, in care Dr. Watson e femeie insa ideea de Lucy Liu in acest rol suna bine. Insa serialul il prezinta pe Sherlock un excentric genial ce colaboreaza cu politia pentru a ajuta la captivarea hotilor. Este alintat si se comporta ca si cum totul i se cuvine. Suna cunoscut? Da... The Mentalist. Doar ca persoanjul nostru e bogat si are pe post de ajutor un doctor ce s-a retras din a practica dupa ce a pierdut un perosnaj. Ea e angajata de tatal lui Sherlock pentru a-l tine departe de puscarie. Aiurea... poate episoadele urmatoare or fi fost mai bune, insa pilotul a fost jalnic. Nimic din ingeniozitatea originalului Holmes, ci doat o minte geniala intr-un comportament de cacat.

Continui cu 666 Park Avenue ce deja are 3 episoade si ce imi place foarte mult. Pe langa ideea serialului, o cladire bantuita din New York, m-a mai atras faptul ca joaca Vanessa Williams (ce imi aduce aminte de Neveste) si Terry O'Quinn pe care l-am indragit in Lost. Pana si faptul ca in serial joaca Rachel Taylor pe care nu o suport deloc, nu m-a tinut departe de serial. Taylor e blonda aia cu sprancene negre ce a jucat cateva episoade in Grey's Anatomy si apoi in marele esec Charlie's Angels pe care l-am urmatrit anul trecut (din pacate). Serialul e pe departe la fel de bun ca American Horror Story (ce se intoarce in dou a zile :D) insa e captivant. Se pare ca in fiecare episod este prezentat cate un locatar al cladirii Drake (iar cladirea are 80 de apartamente), locatar ce a facut un pact cu "Diavolul". Cateva personaje sunt totusi recurente si nu apar numai intr-un episod. Eu sper sa o tina bine in audiente si sa aiba cel putin u sezon, ca m-a prins.

Al treilea serial ce mi-a captat atentia e Arrow ce se bazeaza pe benzile desenate Green Arrow. Pentru cei care nu stiu (eram si eu in categoria asta pana in vara cand am citit despre serial), Green Arrow e un fel de Batman. Un tip bogat si excentric de dupa 5 ani de neufragiere se hotaraste sa devina justitiar. Are o lista de mafioti pe care doreste sa ii anihileze si lupta, mascat impotriva nelegiuitorilor mascat in Robin Hood si folosind ca arme arcul cu sageti. Serialul are toate calitatile unui succes insa am niste mici temeri pentru ca e produs de The CW. Postul respectiv de televiziune se adreseaza tinerilor (celebru pentru Gossip Girl, 90210, Vampire Diares, Supernatural) si a reusit dupa un sezon sa imi distruga Nikita. Arrow mai aparuse si in Smallvile ce parea un serial bunut, pe vremea cand vedeam episoade la tv insa la fel ca Supernatural, serialul e de pe vremea cand postul avea o alta orientare. Totusi sper sa aiba succes si sa pastreze dinamismul din primul episod si sa nu devina o telenovela ca Nikita.

Pe curand...

Comentarii

Postări populare