In www

Am descoperit zilele trecute ca am un cont pe Goodreads. Am primit un mail in care ma anunta ce mai e nou pe acolo, ca vezi Doamne ca nu am mai dat pe la ei. Nici nu imi aduceam aminte cand mi-am facut contul, posibil ca atunci cand aparuse si isi facuse toata lumea. Si pentru ca ma plictiseam ingrozitor de tare si pentru ca stateam la laborator doar de prezenta, mi-am zis sa intru sa vad ce vor.
M-au apucat toate pandaliile cand am vazut ca exista un cont al meu ce nu are date de contact. In capul meu, un cont despre cat si ce citesti, in care eram trecut cu 0 carti citite la viata mea, era dezastruos.
Si cine isi aduce aminte toate cartile pe care le-am citit? Am luat la rand prietenii de pe site si am vazut ce au citit ei: daca citisem cartea, ii dadeam si eu ca am citit-o. Apoi am inceput sa adaug carti de care imi aminteam si tot asa.
Si uite asa, timp de trei ore am cautat si am audaugat carti. Vreo 80. Mi se parea asa un numar mic, cu toate ca imi perdusem atata timp. Ajuns in camin am intrat in baza de date pe care mi-am facut-o in liceu si am inceput sa adaug cartile de acolo. Dar acolo am doar cartile pe care mi le-am cuparat (si citit) din liceu.
Dar bine ca am ajuns cu 250 de carti. Ca si asa am pierdut timp fara sa citesc si regret asta.
In scoala generala citeam seara, cate putin, pe ascuns ca imi era rusine. Si asa eu nu ascultam manele ca restul (da, ascultam LA si Minodora da nu imi cumparasem in viata mea o  caseta (da imi cumparasem cu BUG) iar manele cantate de Minune sau Salam imi desplaceau - si pe vremea aia era inceputul manelelor si cam toata lumea a ascultat atunci, pana si-a dat seama de calitatea indoielnica a muzicii), mama era profa/directoare la scoala si daca mai ziceam ca imi place sa citesc, sigur eram luat de toci.
Am citit in liceu ca atunci eram intr-un grup de oameni ce citeau si descoperisem ca nu e rusinos ca citesti ci e rusinos ca nu citesti.
Dar in facultate am descoperit libertatea ( = fara program fix), internetul si serialele si uite asa am ajuns sa urmaresc 60 de seiale si sa nu mai citesc decat 10 carti in 6 ani,
Noroc de Tokyo si de distantele cu trenul, ca asa am reinceput sa citesc.
Si acum imi dau seama de ceva....De mic am suferit ca nu sunt popular si ca nu ma place lumea si am incercat sa fac orice sa par superficial, cand nu eram asa. Acum imi dau seama ca nu am fost placut de mase pentru ca sunt mai complex decat ceilalti si nu pot fi descifrat atat de usor.
Va las, sa imi instalez goodreads-ul pe telefon, sa fiu hipster pana la capat. Si inca ceva, am inlocuit poza cu Acum citesc, cu un widget de la ei.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare