Playlist: Travika - Cum te simti?



Dar intr-un fel ne intalnim dimineatza in zona in care ceata ne descopera viatza
Dar intr-un fel ne intalnim dimineatza in zona in care 
eu sunt caine
tu hiena
eu cal 
tu balena
eu sarm
tu deriva 
eu calm
tu atat de activa

Dar intr-un fel ne intalnim dimineatza pe fond sentimental
Pe fond sentimental deprimat de atatea crime impreuna cu tine

ti se pare ciudat
daca te-am intrebat
cum te simti?(2x)

nu am stat cu tine de vorba
nu m-am ales cu ceva desavarsit
in toata aglomeratia
chipul tau nu l-am privit

cu ochii sparti de soare
chipul tau l-am ocolit

tu nu ai, tu nu ai cultura sentimentului
eu nu am cultura ...sentimentului

ce-ai face daca intr-o zi mi-as lua capul in maini
si ti-as striga in ureche cu buzele lui (cum te simti)

Cangul meu preferat este vïata ta

Pe curand...

Comentarii

Postări populare