Expozitie foto in campus

Vineri am fost placut surprins de o expozite foto ce era amenajata in holul de la parterul cladirii 55 din campusul Nishiwaseda (campusul tehnic al Universitatii Waseda, campus in care imi fac veacul zi de zi). Ma dusesem sa imi iau o cafea de la Tully's si la intoarcere am zis sa trec prin 55 ca sa mai scap un pic de vantul rece ce imi taia fata. Cand m-am uitat pe stalpii din hol am vazut fotografii. Mi-am petrecut cateva minute bune, uitandu-ma la fiecare fotografie in parte, sorbind din cafeluta tocmai cumparata.
Fotografiile par sa fie realizate de studentii din campus, posibil cei de la arhitectura, sau poate cei dintr-un cerc de fotografie.
Mi s-a parut foarte interesanta ideea. Stalpii gri din beton erau colorati si holul respecti arata mai prietenos.As vedea o astfel de expozitie si la Iasi, la Constructii, in holul de la corpul de instalatii. Stiu ca daca domnul decan ar vedea articolul meu sigur ar lua intitiativa, pentru ca am observat va are foarte multe idei interesante si mi se pare interesant ceea ce se intampla acum la Facultatea de Constructii si Instalatii din Iasi.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare