Hanami 2013

Anul acesta ciresii au inflorit cu doua saptamani mai repede decat era planificat si lucrul asta m-a cam dat peste cap. In loc sa ma bucur de privelistea frumoasa, am ramas rece fata de copacii cu flori roz. Asta si pentru ca anul trecut am indurat ingramadeala mai ceva ca la Cuvioasa Paraschiva, pentru a face poze la frumoasele flori si pentru ca stiu ca odata cu ele vine si sezonul ploios.
Si pentru ca e inca vacanta nu s-a mai organizat petrecerea de Hanami in laborator, petrecere pe care o asteptam foarte mult. Totul s-a redus la un pranz la un restaurant corean cu proful si cei ce erau la scoala vineri si apoi o plimbare prin parc.
Koiama san - secretara, Namyi - doctoranda coreanca, Saima - pachistaneza, Hamasa sensei, eu si Guo, doctorandul chinez
In weekend am fost ocupat cu alte lucruri si nu mi-am mai alosat o zi speciala numai pentru ciresii japonezi.
Anul asta sunt pe principiul: aparatul foto in geanta si poze unde mi se pare interesant, pe drumul meu. Nimic iesit din comun. Deci fiti pe faza pe facebook ca vin si pozele, una cate una.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare