Alt motiv pentru care iubesc Japonia (Sau cum mi-am luat scanner de 42 de ori mai ieftin)

Ok, gata! Sunt fan declarat BicCamera. De acolo mi-am luat acum un an jumatate camera foto cu care am facut o afacere exceptionala. La BicCamera (o sa le zic numele de n ori, fara sa ma plateasca, pentru ca merita) cand apare o camera noua, e la oferta. Ce, ca la noi cand ceva nou e scump. Nu, il vand ieftin in prima saptamana pentru ca lumea sa cupere produsul, sa spuna si la altii ca e bun si asa au clienti. Pe vremea cand mi-am cumparat camera, husa si cardul de memorie, mi-am facut si card. Mi-au pus pe el punctele de la cumparaturi, l-am pus in portofel si am uitat de el. Pana acum o saptamana si un pic...
Am o droaie de cursuri de la scoala, cursuri pe care nu vreau sa le pierd dar nici sa le car cu mine. Asa ca m-am decis sa le scanez. Sa fac asta la scoala, la copiatorul din laborator e foarte complicat. E atat de complicat incat numai un membru din laborator stie. Si nu puteam sa-l fac secretara mea si sa imi scaneze zeci de pagini. Deci, ce-i de facut? Aflu prin iarna de la R. si A. ca exista un scanner portabil, ce arata ca un aparat de intins parul, cu baterie si cu card de memorie, ce scaneza foi pana la A4. Genial! Iti dai seama ca poti merge cu el la biblioteca si scana paginile de care ai nevoie? Iti dai seama ca poti scana cursul de la un coleg, imediat dupa ore?

Cat costa? vreo 11 000 de yeni (110 $). Nu e mult, insa cand ai buget limitat si ai alte lucruri pe lista, dureaza ceva pana in ii vine randul. Si bine ca am asteptat. Intr-o zi, acum o luna, m-am uitat din nou pe site la Bic Camera si vad ca au un model ce e la oferta. De la 10 800, la 4190, 61% reducere.

In poza de mai sus puteti vedea la 2, pretul initial si la 1 oferta. Vine bursa, si pe o ploaie nebuna ajung in acelasi magazin de unde mi-am cumparat camera si ne uitam dupa el. Nu e la raft. Hai sa intrebam pe cineva. Gasim un nenica pe acolo, ii aratam poza de pe net, noteaza pe un carnetel numele modelului si pleaca sa caute. Se intoarce si ne spune ca nu mai e in stoc dac sa se poate face comanda. Ne gandim noi ce sa facem, cum sa facem.. Sa-l luam, sa facem comanda si sa ma mai intorc odata pana in magazin sau sa il luam de pe net. Bai, dar parca aveam puncte pe card. Daca imi mai scade din pret cu punctele? Sau nu se poate pentru ca deja e la pret redus...? Se poate si cu puncte, cum sa nu. Mergem la o casa sa vedem cate punte am, ne zice ala, insa nu fac nicio socoteala in minte. Imi zic: platesc eu acolo o mie si ceva. Perfect. Il anuntam pe nene ca vrem sa facem comanda, si asta ne mai cere odata sa ii aratam pagina de internet unde l-am gasit. Ii aratam si ne spune ca de fapt  produsul nu mai e la oferta asta, ci ca e la 50% reducere, adica costa vreo 5400, insa pentru ca e inca pe site la pretul asta, asa ni-l vinde. What? Ai mai auzit asa ceva in Romania? Ii multumim rusinati si dupa ce completam un formular, mergem la casa sa platim. Ii dau cardul, ii spunem sa ia punctele de pe el si deodata apare pretul pe casa de marcaj. Nu imi venea sa cred ce vad in fata ochilor! 256 de yeni (2.5 $)! M-a busea rasul cand ma cautam de marunti prin portofel. Nici nu voriam sa-i dau o bancnota de 1000, ia de acolo 306 yeni si da 50 rest.
Si daca nu ma credeti, poftiti la bonulet:
La 3 zice ca el costa 5480 si pentru ca noi l-am vazut pe net la alt pret, ni-l reduce la acela, dupa cum se vede la 4. Apoi la 5, ne scade 3934 de yeni, adica valoarea puncteleor pe care le aveam si la 6 se vede cat am de platit la final! 256 de yeni! Am plaftit 306 si mi-au dat rest 50.
256! Repet... 256, de la 10 800 cat era initial!
Cum sa nu-i iubesti? Cum sa nu le zici numele. Bic Camera, de 3 ori in articol? Merita!!!

Pe curand...

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare