La multi ani R & R!

In primul an de existenta al blogului, am avut o rubrica in care uram "La multi ani!" prietenilor mei. Dupa un an, rubrica a dispartut pentru ca nu isi mai avea rostul, nu puteam sa le dedic un articol in fiecare an. Iar prieteni noi nu prea mi-am facut. Pana acum...
M-am tot gandit vreo trei zile daca sa scriu articolul asta sau nu. Stiu ca persoanele ce isi sarbatoresc ziua de nastere azi si maine sunt genul de persoane carora nu  le place sa iasa in evidenta. Insa m-am hotarat sa o fac, fara sa le dau numele, cu toate ca unii dintre voi o sa realizati cine sunt ele.
Anul II de Japonia a fost un an mai greu. Am avut niste probleme de familie si fundatia universului meu a fost zdruncinata tare. Sincer, fara ei nu as fi rezistat aici. Si de aceea le multumesc mult.
De obicei ne facem prieteni cand suntem mici, cand inca suntem cu totii la fel. Apoi crestem si caram dupa noi o matrita prin care trecem oamenii pe care ii cunoastem sa vedem daca ne pot fi prieteni sau nu. Si e din ce in ce mai greu pentru ca, odata cu timpul, matrita asta devine din ce in ce mai conturata si din ce in ce mai putini oameni cu care ne intersectam se potrivesc criteriilor noastre. Sunt foarte recunoscator ca am reusit sa imi fac noi prieteni in niste vremuri in care nu ma asteptam. Si pentru ca m-au acceptat in viata lor si au fost alaturi de mine, le multumesc!
La multi ani!

Pe curand...

Comentarii

Postări populare