Narcis (sau interviu in Desteptarea)

Bacaul mai are 2 ziare si un copil vedeta ce studiaza in Japonia :)). Modest...
Cand eram mic, cica, vara-mea m-a prins utiandu-ma in oglinda si spunand ca sunt tare frumusel. Posibil, eu nu-mi amintesc. Insa povestea asta mi-a adus porecla de Narcis, porecla ce mi-a dat-o sora-mea (Stapana Universului).
Si asa Narcis cum sunt, nu puteam sa spun nu la propunerea domnului Gheorge Baltatescu, mai ales cand incercase din greu sa dea de mine, printr-o colega de redactie ce il cunoaste pe Moise, si apoi prin mama si un coleg de redactie ce e coleg cu mine la Bacau Expres. Cu toate ca interviul asta mi-a dat peste cap doua zile am zis ca e de datoria mea (de Narcis) sa fac asta, pentru ca in urma cu un an si jumatate acceptasem propunerea celor de la Ziarul de Bacau.

Sa fiu sincer, mie mi-a placut un pic mai mult interviul de anul trecut, si asta pentru ca a fost mai scurt si nu m-am strofocat prea mult sa raspund la intrebari. Interviul de azi e mai serios si intrebarile m-au obligat sa formulez niste opinii despre niste lucruri ce nu imi sunt foarte cunoscute si de care ma feresc sa vorbesc intr-un cadru public. Deci va rog sa nu imi judecati raspunsurile prea aspru si sa le luati ca opinii peronale. Nu sunt formator de opinii asa ca nu cer cuiva sa fie de acord cu ele.
Daca nu ati cumparat ziarul, sau daca nu sunteti din Bacau, puteti vedea interviul AICI.
Nu stiu cat timp va fi gratuit. Dupa cum spunea si domnul Baltatescu in interviu, presa scrisa din Romania e pe moarte, asa ca se axeaza mult pe online si atunci platesti continutul. E posibil ca cat de curand, sa va ceara 0.5 lei pentru a-l citii.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare