Sayonara Party

Vineri a fost o zi din aia nebuna, asa cum sunt zilele de bursa. Am alergat dupa cadoul profului: o sticla de vin romanesc de la firma unei prietene, apoi a fost sa-mi ridic biletul de avion pentru intoarcerea acasa si sa-mi platesc biletele de aurobuz pentru excursia in Hiroshima. Toate asta trebuiau facute pana la 6, cand trebuia sa fiu la scoala dar am fost tinut acasa pana tarziu, in asteptarea celor de la Amazon ce veneau cu noul meu laptop.
Am ajuns la timp la scoala cu impresia ca la petrecerea noastra de bun ramas o sa fie doar doctorandul japonez si proful. Ceilalti doctoranzi nu sunt in Tokyo si nu ma asteptam sa vina colegii de la master. Insa au venit.
Am fost impresionat de reastaurantul pe care l-au ales pentru noi. A fost un restaurant cu specific spaniol, insa gustarile servite in cele doua ore de baut, erau stilizate intr-un mod japonez.

Apoi  fost cadoul. Am vazut cadourile ce s-au oferit. De obicei proful oferea un suport pentru cartile de vizita iar din partea colegilor se primea un cadou stupid.
Proful ne-a luat un breloc misto din piele, inscriptionat cu numele universitatii. Iar colegii ne-au cumparat un set de farfurii traditionale, foarte frumos.
A fost o petrecere tipic japoneza, cu mult alcool si discutii stpide. A fost ultima si asta ma face usor melancolic. O sa-mi fie tare dor de colegii mei, si nu ma asteptam sa simt asa. Au fost tensiuni, am simtiti ca eram priviti altfel pentru ca eram straini, insa acum deja mi-e dor de ei.

Pe curand...

Comentarii

Postări populare