Duminica de octombrie

Vremea s-a imblanzit de ceva vreme insa burnita si raceala m-au tinut in casa. Azi, ambitionat de Alex, ce imi spunea ca iese la poze cu bicicleta, am iesit si eu prin curte cu aparatul in mana. Cu mama pe langa si cateii pe post de paznici, ne-am plimbat prin padure sa pozam frunze si ciuperci.

Cateii astia isi fac nevoile peste tot, si era cat pe ce sa calc intr-un noroc cand l-am vazut mai bine cum se transformase in ceva frumos. Morala, orice cacat poate sa ajung o  chestie frumoasa daca are condtiile prielnice.

Apoi ne-am plimbat pe alee pana la poarta cand am auzit oile coborand la vale.

In fata erau capritele, apoi berbecii si oile iar de la capat erau manate de ciobanul ce era imbracat in costum cu sapca si ghete de cauciuc (hipsher shepherd) si ciobanescul cu batul cu clopotel la gat.

As fi facut mai multe poze, dar la fel ca Alex, am ramas si eu fara baterie la camera. Blestemele ei?
Ca de obicei, mai multe poze pe pagina de facebook a blogului, aici.

Pe curand...

Comentarii

Postări populare