Institutul

Va mai amintiti filmul ala The Game, cu Michael Douglas? Eu n-am mai fost om dupa ce l-am vazut. Mi-a placut mult ideea filmului si m-am tot gandit cum ar fi fost sa mi se intampla asa ceva. Si nu mi s-a intampla mie, ci unor oameni din San Francisco. Pe strazile orasului au aparut tot felul de anunturi ciudate ce vorbeau despre o eliberare din corestul societatii. Cei care au sunat, au primit o adresa, intr-o cladire de birouri, in centrul orasului, unde au aflat mai multe despre Jijune Institute, un institut ce te ajuta sa vezi lumea asa cum e. Au descoperit semne secrete ascunse in oras, iar apoi au fost abodrati de membrii ce vroiau sa elibere institutul desub domnia unui inginer ce transofrmase totul intr-un cult. Manifestarii in strada, o femeie disparut si multe secrete.
A fost un joc. Un proiect artistico-social realizat de o mana de oameni. Un joc ce la un moment dat a trebuit sa se termine. Eu consider ca a fost o idee geniala si sunt gelos ca nu am participat la acest lucru. Uitandu-ma la documentar m-am tot intrebat daca nu m-as fi retrs cand totul parea sa fie un cult si daca as fi mers pana la capat, absorbit de ceea ce mi se intampla.

Recomand documentarul cu caldura.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare