Anul asta in carti


Dupa cativa ani in care nu prea am mai cititit, anul asta, m-am reintors la citit. Cei de la Goodrreads iti lanseaza in fiecare an o provocare si te intreaba cate carti vrei sa citesti pe anul ce tocmamai incepe. Eu i-am zis 26, pentru ca n 2013 implineam 26 de ani.
In luna iunie am ajuns la 26 de carti si atunci va spuneam ca nu cred ca in cele 6 luni ce imi mai ramasesera din an, o sa ajungla 52, adica sa citesc inca pe atat. Si uite ca am citit 53 de carti.
Am gasit timp pentru lectura si dupa ce m-am intors acasa si la facultate, mai putin timp decat in Japonia, dar suficient cat sa-mi hranesc sufletul.
Pentru 2014 imi doresc multe carti cititie. Eu o sa spun 27 si sper sa le citesc pe toate. Nu stiu ce ma asteapta anul care vine si unde o sa ma duca, deci nu stiu exact de cat timp de lectura o sa dispun dar daca in 2013 am reusesc sa citesc 53 de carti, sper ca in 2014 sa pot citii 27.
Cartile pe care le-am citit anul asta le puteti vedea aici.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare