Lansarea sau Si acolo ce-am facut?

Va spuneam zilele trecute de lansarea ghidului practic "Si acolo ce-o sa faci?" ce urma sa se lanseze la Iasi sambata. Diana, aurtoarea ghidului m-a rugat sa promovez ghidul in online si m-am ocupat de asta. Am vorbit cu domana Lungu si mi-a dat voie sa vorbesc cu pr-ul univestitatii si sa punem afisul pe pagina de fb, am vorbit cu cel ce ce ocupa de pagina de fb a facultatii si l-am pus si acolo. L-am pus la mine pe blog, i-am da share la Himawari, la mine pe profil si apoi l-am mai distribuit pe cateva grupuri. M-au ajutat si prietnenii care l-au distribuit si ei pe unde au putut. Pentru ca stiam: studentii ieseni sunt puturosi. Daca au caldurica in camera si net, nu ies din casa pentru o lansare de carte. Si asa a si fost: putina lume. Nici macar colegii mei carora le-am spus persoanal sa vina si cativa prieteni care nu aveau alte planuri nu au venit. N-a venit nici tipul ce vrea sa plece in Japonia, caruia i-a spus o profa sa vina. Treaba lor. Ei au pierdut...
Am mai fost la lansari de carti (inclusiv la cartea scrisa de mine in liceu) si toate au fost plictisitoare. Diana, autoarea volumului a avut o idee interesanta pentru lansare. A invitat trei speakeri: Sorina Chiper - castigatoare a unei Burse Fulbright, conferentiar de engleza la FEAA, ce testeaza multi sutdenti ce vor sa plece la studii afara, Alina Cojocaru - consilier la Educativa si eu ca student ce a studiat undeva in strainatate. Au fost povesti interesante, despre experienta noastra si despre cat e de bine ca exista un ghid care pune la un loc toate informatiile de care ai nevoie cand aplici la o bursa sau la un job afara. Informatiile se gasesc peste tot pe internet, insa sunt dispersate si iti ia mult timp sa gasesti ce ai nevoie; asa sunt toate la un loc, scrise bine.
Ma bucur ca am facut parte din echipa ce a participat la lansarea volulmului la Iasi. Cu toate ca am avut mari emortii (cred ca atunci cand nu o sa mai am emotii, o sa fie o problema), am cunoscut niste oameni misto cu care mi-ar face placere sa mai intru in contact.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare