Si acolo ce-o sa faci?

Astazi, joi 5 decembrie la ora 6 seara, la libraria Glisando din Bacau si sambata 7 decembrie la ora 4 dupamasa la libraria Carturesti din Palas Mall, in Iasi, are loc lansarea ghidului Si acolo ce-o sa faci?
 Daca nu aveti planuri pe astazi si sunteti in Bacau sau sambata in Iasi nu ezitati sa mergeti la lansare. Mai ales daca sunteti studenti si vreti sa plecati la studii afara. Ghidul asta e foarte practic si se adreseaza celor care vor sa plece la studii in strainatate, o categorie ce nu prea a fost bagata in seama pana acum de cei ce scriu ghiduri. Aseara am pus si eu mana pe el si l-am rasfoit cu mare atentie. M-am uitat la capitolul Japonia si m-a impresionat cat de bine e pus la punct. Ti se spune ce fel de burse sunt intr-o tara, cat costa chiria si mancarea de baza, cum se aplica pentru viza dar si alte informatii importante. Nu mai spun la la final sunt modele de CV-uri, scrisori de intentie, de motivatie si altele.
Cata nevoie as fi avut si eu de un astfel de ghid cand am plecat, ca mi-ar fi simplificat viata mult mai mult.
Si apropo, la lansarea din Iasi vin si eu si o sa va povestesc putin despre experienta mea in Japonia.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare