Changes

Dupa micile probleme tehnice intampinate, m-am hotarat sa fac cateva sschimbari pe blog si sa devin un pic mai impersonal aici, cel putin pentru o perioada.
Incepand de acum, blogul e din nou intr-o tranzitie, sa spunem ca e in vacanta de vara usor ratacit.
Am pierdut imaginea de fundal si am ales una prestabilita pentru ca iarasi nu reusesc sa incarc una de-a mea si m-am decis ca dupa atatia ani, sa renunt la celebra fotografie cu ochiul si sa schimb poza de profil a blogului, a profilului de google+ si a paginii de facebook, cu un android ce seamana cu mine.
Oricum sunt foarte ocupat in perioada asta de timp iar vara asta o sa fie vara pe care o asteptam de mult, acasa. Din toamna poate o sa mai lucrez la detalii, dar pana atunci va rog sa acceptati cu drag noua identitate, mai putin persoanala ce se potriveste de minune cu starea mea de spirit de acum.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare