WTF Google?

Fix la doi ani fara o luna de cand mi-am sters toate pozele de pe blog din cauza lui google +, am patit acelasi lucru, dar de data asta, datorita unui backup din tableta.
Azi am bibilit un pic tableta pentru ca nu aveam chef sa recitesc disertatia, cand am observat ca toate pozele, dar toate pozele de pe blog, erau pe tableta, intr-un folder de backup. In folderul ala mai erau si niste poze care imi ramasesera in downloads, niste poze de pe niste mailuri cu niste conversatii, poze pe care imediat dupa ce le-am vazut acolo, am incercat sa le sterg.
Am reusit sa le sterg din downloads, insa de pe backup nu. La tableta mea are acces multa lume si nu aveam de gand ca cineva curios sa dea de poze la care trebuie sa dau explicatii.
Asa ca am inceput sa caut pe net cum sa sterg pozele alea si dupa ce am reusit sa le sterg, am descoperit ca erau postate intr-un album si pe google +.  Le-am sters si de acolo, si ghiciti ce? Au disparut din nou de pe blog. Asa ca din nou, blogul meu nu mai are poze la articole...
Asta e... Fuck you google! Tocmai cand incepeam sa te iubesc din nou... 

Comentarii

Postări populare