Ochii care nu se vad...

Anii trec atat de repede incat azi nu vroiam sa recunosc ca Kinkyper e in anul 5 de facultate... Cine e Kinkyper? Nu asta e important... Important e ca anii au trecut. Nu mai suntem in facultate, fiecare si-a vazut de viata lui iar in momentele in care ne vedem, din ce in ce mai rare, fosta gasca pare la fel pentru cateva momente. Apoi incep melancoliile si textele de genul "nu-mi vine sa cred ca a trecut atata timp de cand nu ne-am mai vazut" sau "bai, n-am mai fost aici de cand..." sau "iti mai amintesti...".
Cu timp in urma credeam ca o sa fim cu totii la fel, ca o se ne vedem de vietile noastre separate, dar o sa ne vedem macar odata pe luna... Ei, uite ca nu e asa... Si abia daca ne vedem odata pe an, cand unul dintre noi se insoara sau face un copil. Ca na, am ajuns la etapa aia din viata noastra. Eu ma pastrez, ca sa avem motiv sa ne vedem si peste vreo 5 ani....
Si uite cum nunta Laviniei (nunta care credeam ca se va intampla mai devreme - la cum o stiu pe Lavinia - e cea care se visa mereu mireasa) a rasturnat butoiul cu melancolie si nu mai sunt om de cateva zile...
Cine stie cand o sa ne mai vedem iarasi... La urmatoarea nunta? Hai totusi mai repede...

Pe curand...

Comentarii

Postări populare