True Detective

Exista doua persoane care imi recomanda seriale pe care ajung sa le urmaresc si sa imi placa mult. True Detective a fost recomandat de ambele. Inainte sa ma uit la el, am facut un pic de cercetare si am aflat si altceva inafara de cine joaca in serial. Asa am aflat ca producatorul si scriitorul serialului a scris si pentru The Killing, asa ca am decis sa ma uit la True Detective, dupa ce termin cu The Killing, s fie un fel de inlocuitor al serialului ala ce mi-a placut atat de mult.

Daca la inceputul verii am reusit sa vad mai multe seriale intr-un timp scurt, in ultmul timp nu prea am aut timp de asta.Se gaseau multe lucruri de facut peste zi, iar seara gaseam cevala TV de vazut , orie eram in oras pana mai tarziu si nu mai aveam niciun chef sa vad un serial. Asa ca mi-a luat cam vreo luna sa il vad. Si totusi cred ca e un lucru bun, pentru ca un serial ca asta trebuie digerat bine, episod cu episod.

Serialul aduce ca idee cu The Killing iar crima in jurul caruia se invarte sezonul 1 imi aminteste de Hannibal. Actorii, regia, scenariul, scenografia si imaginea sunt geniale. Eu i-as fi dat lui McConaughey premiu Emmy pentru rol principal dramatic la cat a fumat si baut serialul asta (e drept ca nu am vazut inca Braking Bad - am zis ca o sa ma uit la el dupa ce se termina, s-a terminat insa nu am avut timp de el).
Ideea de un caz pe sezon e foarte buna, am zis asta de cand a aparut The Killing, insa schimbarea distributiei in sezonul 2, e o miscare indrasneata. American Horror Story folosseste aceiasi aceasi actori  in propotie de 80% de la sezon la sezon, scimband total povestea. Aici, o sa mearga pe acelasi gen de poveste, insa personaje noi si locatii diferite. E ca si cum ar fi un nou serial, scris de acelasi creier si mana.  Sa spera ca-i iese si de data asta.
Pana la vara, cand apare sezonul doi, recomand si iubitorilor de seriale bune sa il vada (daca mai e cineva ce nu l-a vazut) si noua, celor care l-am vazut, rabdare, ca mai e destul timp pana o sa ne reintalnim cu serialul asta.
Pe curand...

P.S.: Gel mai genial aspect al acestui serial, e bromance-ul celor doi parteneri, masculi alfa ce incearca sa ascunda sentimentele pe care le au unul fata de altul, pentru ca esti sunt prea macho.

Comentarii

Postări populare