Japanese pranks

Prin anul I de facultate, adica acum vreo 8 ani, am descoperit pe metacafe farsele japoneze. Pe vremea aia nici nu ma gandeam sau imi doream sa merg in Japonia si de aceea, mult timp, dupa ce am descoperit cultura aceea, nu am pus cap la cap farsele si Japonia mea.
Miercuri seara am vazut un filmulet cu o astfel de farsa si de la unul, am ajuns sa vad vreo 12. Radeam de unul singur, cu castile pe urechi, in timp ce colegul meu de camera studia.
Asa mi-am adus aminte de reactile pe care le aveam in urma cu 8 ani: "Doamne, ce oameni bolnavi!" sau "De ce nu fac si altii fase din astea?" Raspunsul mi l-am dat singur, abia acum. Nicaieri in lumea asta nu o sa intalnesti un popor atat de respectos, care dupa ce l-ai dat cu curu'n pamant, picioarele in ghiata si cu capul in noroi, isi cere scuze pentru ca a reactionat nenelegant, atunci cand afla ca a fost o farsa filmata cu camera ascunsa. Fa asta in alta parte. Nu mai intelegi nimic din beep-uri, asta daca pacalitul isi da acordul sa apara la tv, facut de ras in halul asta sau poate te da in judecata pentru ceea ce i-ai facut.
Multumesc pisi pentru imaginea ce insoteste articolul, se potriveste perfec cu tema.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare